LAKKTESZT | Orly - Mermaid tale

Az augusztusban rendelt Orly lakkok közül ma az egyik nagy kedvencemet hoztam nektek. Bár nem kimondottan egy őszi szín, szerintem simán be lehet vállalni még ilyenkor is. :)


A Mermaid Tale nevű lakkba már első látásra beleestem és amikor megláttam, hogy kifutó darab, rögtön dobtam is bele a virtuális kosaramba. Milyen kár is lesz érte... :(
A lakk maga átlátszó alap, amiben eszméletlen mennyiségű zöld, zöld holografikus pici és nagyobb glitterek úszkálnak. Nem kell félni, jut bőven az ecsetre és a megfelelő technikával nem csak fedőlakként, de magában is használhatjuk. A képeken két rétegben plusz szivacs segítségével ütögetve vittem fel a glittereket. Fedőlakk kell rá két réteg is, de szerintem megéri a látvány. A lemosása alufóliás módszerrel történt, 5 perc alatt könnyen eltávolítható volt. :)
Ha valakinek megtetszett, irány a Perfect Nails webshopja. :)














Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

3 megjegyzés: