körömerősítők.

Miután leszedtem a gél lakkot a kezemről, valami eszméletlenül el voltak vékonyodva a körmeim. Most próbálom helyre tenni őket, 3 féle körömerősítőt használok. Előtte utána képekkel sajnos nem tudok szolgálni, mert valamelyiket már több éve használom, valamelyiket pedig csak 1-2 hónapja. 



Avon Nail Experts peeling and britleness slover: "Átlátszó lakk, amely erősíti a törékeny, gyenge körmöket és megelőzi a töredezést." Sok negatív kommentet olvastam már róla, de nekem nagyon bevált! Régen eszméletlenül gyengék voltak a körmeim, rágtam is őket. Mondtam anyának, hogy vegyen nekem valamilyen körömerősítőt. Azóta ez már a ha jól emlékszem a 3. üveg ilyen lakk és nekem tényleg bevált. Mióta használom, nem rágom a körmeimet és nagyon megerősödtek tőle. Idejét sem tudom már, hogy mikor volt utoljára, hogy letört a körmöm. Főként alaplakknak szoktam használni. A mostani katalógusban 1380 Ft helyett 830 Ft-ért lehet rendelni.

Oriflame Growth Booster: "Kalciumkomplex-tartalma erősít. Kivi- és elemifából nyert kivonata táplál és kondicionál." A papírkáján ez áll: a megtisztított körmöt masszírozza vele át naponta 2x. 3-4 naponta ismételje meg. Gyorsan beszívódik. 1-2 hónapja szerezte be nővérem, mert neki eszméletlen vékonyak a körmei és semmi sem segít rajta. Mostanában én is és anyukám is használja, bár nem az utasításnak megfelelően, lehet úgy látványosabb lenne, viszont így is nagyon látványos. Már 1 hét alatt észrevehetőbb a változás, erősebbek lesznek és gyorsabban nőnek tőle a körmeink. Nővéremén nagyon lehetett látni, hiszen mostanában műkörme van és 1-2 hét alatt látványosan lenőtt neki. Amellett hogy erősít és kondicionál még az illata is jó. Leárazva vette tesóm 600 Ft-ért, ha jól tudom most olyan 1200 Ft körül lehet, de megéri az árát. :)

Kallos kalcium zselé: "A kálcium, mint a köröm egyik fő alkotóeleme beépül a körömbe, így azok erősebbek, egészségesebbek, ellenállóbbak lesznek." Ezt kb fél éve használom, erre sincs semmi panaszom, de nem annyira jó, mint az első kettő. Általában ezt is alaplakként használtam, gyorsan megszárad, zselés réteget hagyva maga után. Én 100 Ft-ért vettem, szerintem már nem is kapható, csak a megújult csomagolásban.

Ti milyen körömerősítőket szoktatok használni? :)

Share this:

CONVERSATION

4 megjegyzés: