Best Blog Díjat kaptam! :)

Bocsi lányok, de az utóbbi napokban tanultam, ugyanis tegnap modulzáróztam. De csak eljutottam ide is, hogy ezt a bejegyzést megírjam. Mint azt már sok bloggerinánál láthattátok a Best Blog díjat, nos én is megkaptam, méghozzá 6x is, aminek nagyon nagyon örülök. :)
Először is nagyon szépen köszönöm Ilussnak, Sunnynak, Thimmykének, Yvuusnak, Mulberrynek és végül, de nem utolsó sorban Hajnalnak is. Nagyon jól esik, hogy ennyien gondoltatok rám. ♥ :)


Jöjjenek a díjjal járó szabályok: 
1. Megemlítjük kitől kaptuk a díjat. (lásd fent)
2. Felsorolunk 4 bloggert, akinél 200-nál kevesebb a feliratkozott, rendszeres olvasók száma.
3. Egy-egy kommentet hagyunk a kiválasztott 4 blogon a díjazásról.


Az igazság az, hogy a díj adásnál nagy gondban voltam, ugyanis sok blog, amit követek már túl van a 200 feliratkozónál. Végül úgy döntöttem, hogy azoknak adom, akik rendszeres olvasóim és rendszeresen írnak megjegyzést a bejegyzéseim alá:

Legszívesebben mindenkinek odaadnám ezt a díjat, legfőbbképpen azoknak, akiktől kaptam és azoknak is, akik rendszeresen olvasnak és kommentelnek.
Nagyon szépen köszönöm még 1x a lányoknak! :)

Share this:

CONVERSATION

3 megjegyzés: