NAIL ART | GlamNailsChallenge július

A GlamNailsChallenge júliusi fordulójába is belevágtam, ahol kivételesen sikerült időben kiraknom a manikat. Az augusztusiból is láthattatok már képet Instagramon, most sajnos egy kicsit elmaradtam, de most mindennel el vagyok maradva, nagyon sok tesztelni való vár még rám, remélem sikerül behoznom a lemaradásom. Addig is elhoztam nektek a júliusi forduló témáira készített körmeimet. :)



A polip témára készült körmömet már láthattátok, hiszen összevontam a júniusi fordulór teknős témájával, így polipokat és teknősöket is nyomdáztam a körmeimre. Alapnak egy víz alatti világot próbáltam összehozni, aminek a főbb szereplői a korallok voltak. 



A dinnye témában egy szabadkézi festés született. Zöld és korall színeket használtam, a középső ujjamon a dinnyet héját próbáltam ábrázolni, a gyűrűsre dinnyeszeletek kerültek, a többire pedig dry brush technikával vittem fel a használt színeket.



 Az egyik kedvenc témám és alkotásom is a tengerészes volt, amire megpróbáltam nem átlagos megoldást választani. Végül neon kék és rózsaszín árnyalatokat választottam, amiket feldobtam ezüst holo csillámmal és fehér nyomdával. A mintákat a Moyra Waterworld és Vintage lemezéről nyomdáztam.



A delfin témára ismét egy szabadkezes munkával készültem. Alapnak átmenetet alakítottam ki kétféle kék és kétféle narancsos árnyalattal, amire fekete akrilfestékkel pálmafákat és a delfineket rajzoltam.



A mandala lett a másik nagy kedvencem. Mivel sok ilyen témájú nyomdalemezem van, ezért mindenképp tudtam, hogy ezt a technikát fogom felhasználni. Az alapon sem gondolkoztam sokat, nyáron és amúgy is nagyon szeretem a neon színeket, ezért nem is tudtam mást elképzelni alá. Kék, zöld, citrom, narancs és pink árnyalatokat vittem fel egymás alá dry brush technikával, majd feketével nyomdáztam a Bundle Monster BM-S301 lemezéről választott mintát.



Az utazás témakörre fogalmam sem volt mit alkossak, végül csak összeállt a fejembe és ő is nagy kedvencem lett. Alapnak kék átmenetet vittem fel, a gyűrűsujjamra pedig egy nude homoklakkot. A kék átmenetre fehér színnel mindenféle hajós és repülős nyomdamintát tettem, a gyűrűsre pedig stamp decal technikát alkalmaztam. 



 A tengeri csillag témánál alapnak egy korall és egy törtfehér, rózsaszínes árnyalatú lakkot választottam, amiket márványosan vittem fel a körmeimre, amire fehérrel nyomdáztam a cdillagokat. Nem csicsáztam túl, de nekem így is nagyon tetszett.



 A korall témához az első manihoz hasonló kék átmenetet készítettem, ami a vizet szimbolizálja, majd erre színes lakkokkal korrall mintákat nyomdáztam.



Az utolsó témánk a napszemüveg volt. Több ötlet is született a fejembe, végül egy nagyon egyszerűre esett a választásom. Neon átmenetet alakítottam ki a körmeimre, amire aztán fehér és fekete nyomdalakkal kerültek a minták, természetesen olyanok, amikben napszemüveg is található. :)


Nektek melyik a kedvencetek? :)

Share this:

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése