szilveszteri körömfestő verseny. II

Mint tudjátok, továbbjutottam Verus szilveszteri körömfestő versenyén. A második forduló témája a fogadalmak volt. Az összes munkát megnézhetitek ITT.

Alapnak az Aden Golden Eye lakkját használtam, majd erre jöttek a fogadalmak. A hüvelykujjamra az évszámot pingáltam, a gyűrűsujjam kapott egy szivecskét, ez kicsit személyesebb fogadalom, mit nem szeretnék elárulni. A középső ujjam egy pozitív gondolatok fogadalom, ugyanis eléggé pesszimista vagyok és szeretnék ezen változtatni. A gyűrűsujjam egy "fogadalmas papírtekercset" kapott, a kisujjamra pedig egy lóherét festettem. A végén átmentem rajta a Lora egyik csillámos fedőlakkjával.

Kifogásom nincs, ismét nem vagyok magammal megelégedve, sokkal jobbat terveztem, a bénaságom miatt az nem jött össze, pedig igazán egyedi lett volna. :)

A szilveszteri körmömet valószínűleg csak holnap fogom tudni megmutatni.
Én ezzel a körmömmel most elbúcsúzok jövő évig a blogtól, Nagyon Boldog, Körömlakkokban és Sminkekben Gazdag Új Évet szeretnék kívánni minden bloggerinának, olvasómnak és az erre tévedt embereknek! :))

Share this:

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése