heti haul.

Már megint nem bírtam magammal a héten. Bár ezeket a lakkokat a karácsonyi körömkihíváshoz vettem. Valamint vettem csillámokat is. :)



Kék lakkra amúgy is szükségem volt, ugyanis a kedvenc kék lakkom már igencsak a végét járja. Hasonló színe van, ezért esett a Moyrára a választásom. Száma a 89-es. :)

Igazából piros lakkra nem volt szükségem, de mikor kék lakkot néztem, megláttam 100 ft-ért leárazva ezt az Aden piros lakkot és hezitálás nélkül megvettem. Száma a 34-es. (ha jól néztem Kiss from a Rose! névre hallgat) 

A Butterfly szürke kerámiás körömlakkot egy 100-as boltban vettem. Rá is szükségem volt, ugyanis nincs szürke lakkom és mindig a fehérből meg a feketéből kevertem. A fehér meg nálam nagyon hamar fogyó szín. :D Száma a 338-as.

Valamint vettem még két kis csillámocskát a Goods Marketben, darabját 149 ft-ért.



Ti milyen lakkot vettetek utoljára? :)


Ui: holnapig még lehet szavazni Erzsi blogján a körmömre. Ezt az oldalsávban tehetitek meg, a profi kategória 5-ös száma az enyém. :)
Köszönöm, akik már szavaztak, és azoknak is, akik még fognak. :)

Share this:

CONVERSATION

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek a cuccok! :)
    2 NYC lakkot vettem utoljára :)

    VálaszTörlés
  2. Jól néz ki mind3, de mitől Ceramic a Butterfly? :$

    VálaszTörlés
  3. hát elvileg ezt olvastam a kerámiás lakkokról:

    Szabadalmaztatott nanokerámiás szemcsékkel:

    Növelik az ellenálló képességet
    Hosszantartó fényt kölcsönöznek
    Plasticizert is tartalmaz
    Rendkívül rugalmassá teszi a körömlakkot
    Könnyen kezelhetővé válik
    Lerövidül a száradási idő
    Csökken a színtónus fakulása

    Speciális polimer tartalma:

    Növeli a tartósságot
    Extra fénnyel látja el a körmöt
    Nem tartalmaz Formaldehidet.

    Kíváncsi vagyok, ezért beszereztem egyet, majd tesztelem aztán kiderül, hogy tényleg igaz-e. :D :)

    VálaszTörlés
  4. igen, a moyrát és az adent a fifoban, a butterly-t pedig a 100-asban. :)

    VálaszTörlés
  5. Mind szép! :) Én már nem is tudom melyiket, mert olyan régen vettem lakkot :D

    VálaszTörlés