BYS színváltós körömlakk.

Tegnap barátnőmmel körömlakktúrán jártunk. Betértünk egy fodrászkellékesbe, ahol barátnőm rátalált a hőre változó körömlakkra. Rögtön meg is kérdeztük az árát. 290 ft-ba került. Egyik részem mélyen tiltakozott, hogy "neeem, nem kell ez nekem", (túl sok körömlakkot vettem az utóbbi időben...) a másik részem pedig azt mondta, hogy "de igenis kell!". Hát nem tudtam ellenállni. Neten utána néztem, lehet rendelni 890, valahol pedig 1200 ft-ért. Kicsit le is sokkoltam, hogy akkor én igen olcsón tudtam beszerezni, úgyhogy kicsit sem bántam meg, hogy megvettem.

Egy 14ml-es kék glitteres körömlakkocska. :) Már az üvegen is fel van tüntetve, hogy színváltoztatós. Egyébként egy kis átlátszó dobozban volt. Száma az N286-os Glitter Blue.

Tegnap este felkentem gyorsan, 3 réteget használtam, de számomra még így sem tökéletes a fedése, lehet csak velem van a baj, jobban szeretem a sötétebb lakkokat. Egyébként gyorsan szárad.

Én raktam rá egy kis díszítést is, mert nem sűrűn hordom egyszínűen a körmeim. :D

Na nézzük...
Nagyon kíváncsi voltam rá, tényleg hideg-melegre változik. Reggel suliba indulás előtt néztem, még világoskék volt, mikor pedig sétáltam be a suliba, sötétkék. :DD

Én most vízzel próbáltam...
meleg víz.
hideg víz.









meleg víz.
hideg víz.
Nekem bevált, nagyon tetszik, legközelebb azt hiszem, ha lesz, rózsaszínben fogok beszerezni. :))

Éss a végére...
Ma punnyadtunk rajzórán és barátnőm kipingálta a bal kezemet. Tehetséges egy lány körömfestésben, az biztos. :)

Nektek hogy a színváltós körömlakk?

Share this:

CONVERSATION

10 megjegyzés:

  1. Akarok-akarok. :D Most ilyenre kell majd vadásznom a fodrászkellékesekben...

    VálaszTörlés
  2. sok szerencsét hozzá. ;)
    egyébként siess, mert nem volt már sok, mikor mi vettük. :O és már nem is tudom, hogy mit mondtak, mikor hoznak legközelebb.
    egyébként kétféle volt.
    http://www.byscosmetics.hu/hu/termekek/koromlakk_homersekletre_szinvalto_kozep_kek__szinbenapro_csillamokkal_14mln286

    http://www.byscosmetics.hu/hu/termekek/koromlakk_homersekletre_valtozo_kiraly-kek_szinben__14mln289

    nekem a csillámos van, barátnőm a másikat vette. :)

    VálaszTörlés
  3. Ó, olyan jó dolgokat veszel mindig, mi meg csak csorgatjuk a nyálunkat :)

    VálaszTörlés
  4. Ismételten az a kérdésem, ilyen nálunk mért nincs az ajrósboltokba?..

    VálaszTörlés
  5. Atyaúristen, de szépen kifestette a barátnőd! :-)

    VálaszTörlés
  6. Ó, de jó lenne tudni, hol lehet ilyen lakkot kapni Pesten, ez nagyon ötletes! :)))) Valaki tudja esetleg?

    VálaszTörlés
  7. köszönöm lányok! :)

    CRaPTRaSH: nézz szét a legeldugottabb helyeken is, nagy kincsekre lehet ott találni. ;)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon tetszik! :) Csillámosban talán még látványosabb! Nálunk sajnos nem bizonyult elég hidegnek a víz, így nem látszódott látványosan a színváltás, de itt wow!

    VálaszTörlés
  9. Majd próbáld ki a nagy hidegben, hóesésben. ;) :D
    Először én is szabadban próbáltam, mikor elindultam itthonról világoskék volt, mikor meg sétáltam be a suliból besötétedett. :D

    VálaszTörlés