TESZT | Born Pretty krómporok

Igaz már eléggé lecsengett ez a nagy krómpor őrület a körömdivatban, ennek ellenére én még mindig nagyon szeretem, mint díszítési módot, sokféleképpen felhasználható, jól kombinálható. Még a nyáron rendeltem a Born Pretty Store webáruháztól egy 9 darabból álló szettet, plusz beszereztem még hozzá egy rose-gold színt is, így ma 10 árnyalat lesz terítéken.
Hosszú bejegyzés következik sok-sok képpel!


Mint már említettem, már a nyár óta a készletemben vannak, tehát bőven volt már időm kitapasztalni a megfelelő használatukat.Többször is volt már szó egyébként a porokról a blogon, de igazából minden márka másféle, nekem a Born Prettysek nagyon bejöttek egyébként, ezért is mertem többféle színt rendelni a kínálatukból.
A porok kis tégelyben érkeztek és igazából semmi jelölés nincs rajtuk, ezért érdemes az aljukra ráírtam, hogy melyik milyen színű, hiszen a porok nagy része fehér és csak a csillogásukból lehet rájönni az árnyalatukra, de a zöldeket és a kékeket könnyen össze lehet téveszteni. Mindegyik színhez tartozik egy-egy applikátor is, amivel könnyen feltudjuk vinni a port.
Különböző színekre kenve  más-más arcukat mutatják, én feketén szeretem őket legjobban, hiszen azon mutatják az igazi arcukat, fehér, vagy világos alapra felvíve csak egy kis fényt, shimmert ad az alapszínünknek.
Sima lakkon is használható, csak várni kell a  megfelelő száradásig, ami kicsit pepecs lehet, én most fixmentes fekete zselére simogattam rá a port, valamint a Moyra fólia nyomdalakkját használtam a körmeimen, hogy megmutassam nektek, hogy a nyomdás mintákat is milyen jól fel tudja dobni. Ha körömlakkra használjuk, akkor vízbázisú fedőlakk ajánlott rá, zselén, vagy géllakkon pedig én a Moyra Clever Cover fedőlakkját használom.
A színek szettben, és külön-külön is megvásárolhatóak INNEN, valamint a rosegold színt IDE kattintva találjátok meg. A színek mellé igyekszem odaírni a számokat is, hogy könnyebben el tudjátok dönteni, hogy melyiket szeretnétek.

sötétkék(#5) - világoskék (#1)






zöld(#7) - türkiz(#6)






rózsaszín(#3) - lila(#4)






piros(#8) - rosegold






arany(#9) - sárga(#2)











Ti szeretitek a króm porokat?

Share this:

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése