TESZT | Born Pretty unikornis por

A mai bejegyzésben a Born Pretty Store unikornis porát hoztam nektek, ami bár nem újdonság, de úgy vettem észre, hogy még a mai napig nagy népszerűségnek örvend. Egyébként még valamikor a nyáron szereztem én is be, de csak most jutottam el odáig, hogy írjak is róla, pedig a képek is már körülbelül 1 hónapja készen vannak.


Egy ilyen kis tégelyben érkezik, amiben 2g porocska van, ami első ránézésre kicsit kevésnek tűnik, viszont mivel keveset kell belőle használni, sok körömre elegendő. Lehet egyébként 5 és 8g-os kiszerelésben is kapni. A por finomságát leginkább a króm porokéhoz tudnám hasonlítani. Géllakkon és műkörmön fixálásmentes felületre kell felvinni. Sima lakkon is használható, majdnem teljes száradás előtt, tehát amikor már csak picikét ragacsos a lakk, akkor érdemes belesimogatni a körömbe egy applikátor segítségével, vagy akár az ujjunkkal. Világosabb színeken egy nagyon kellemes rózsaszínes, kékes fényt kap az alapszínünk, sötétebb árnyalatokon pedig inkább aranyosabb, zöldes fényt kap. INNEN tudjátok megrendelni.
Én most csak pasztell színekre kentem, és unikornis mintákat is nyomdáztam rá a végén. :)










Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

1 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik ez a por :) Nagyon szépet készítettél:) Alatta milyen lakkot használtál?

    VálaszTörlés