NOTD | francia köves

Imádom a színeket, a lakkozásban is előtérbe helyezem őket, mert kifejezik az ízlésemet, személyiségemet. Ám néha jól esik egy kis "visszafogottság". Bár nem vagyok francia köröm párti egy évben egyszer-egyszer ilyen tájban rám jön, hogy már pedig franciát szeretnék, most sem volt ez másképp. :)


Jobban szeretek francia alapnak olyan körömágy, természetes színű lakkot használni, ami takar. Sajnos nem egyformák a szabad széleim a körmeimnél, na meg nincs is szép mosolyvonalam és ezzel nagyon szépen lehet korrigálni, főleg ha valakinek kicsi a körömágya. Mivel megtaláltam a tökéletes natúr színt az Essence új Glow & Care kollekciós 02-es számú lakkjában, így gondoltam rögtön bele is dobom a mélyvízbe és megnézem hogyan szuperál. Az alapot két rétegben vittem fel, amire jött a fehér rész, amit először akrillal rajzoltam meg, majd lakkal töltöttem ki. Kicsit furcsa magamon, de imádom, már egy hete viselem és még nem untam meg. :) Azért hogy ne legyen annyira unalmas, és egyébként is nagyon tetszenek a köves körmök, feldobtam némi swarovski ezüst és kék színű kővel. :)






Ti szeretitek a francia körmöket? :)

Share this:

CONVERSATION

1 megjegyzés: