Manikűrvadász XXXI.

Mindig nagy izgalommal várom a Manikűrvadász egy-egy újabb fordulóját, most sem volt ez másképp. A 31. fordulóban Barbit sorsolta páromnak a szerencse, a Macska-köröm blog íróját.


Többször is átnéztem a Barbi blogján található manikűröket, de végül mindig ugyan arra tértem vissza, mégpedig az egyik moly.hu körömkihívására készített monokróm körmére. Régóta szerettem volna már egy fekete-fehér párosítást készíteni, ez most pont jól jött. Nem sokat változtattam rajta, a kis és a nagyujjam nekem is egy fekete lakkot kapott, de hogy ne legyen olyan unalmas, egy ezüst glitterekkel megszórt árnyalatot választottam. A többi körmöm fehér maradt, amire feketével a Moyra Aboriginal lemezéről nyomdáztam. :)

Barbi verziója:

Az én verzióm:




Share this:

CONVERSATION

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett, imádom az ilyen kontrasztos manikűröket :)

    VálaszTörlés
  2. Régen nem voltam oda a fekete-fehér színkombóért körmökön, túl erősnek éreztem, de látva nálad ezt a manikűrt megváltozott a véleményem. Igazán elegáns, klasszikus hatást értél el, nekem nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. már szinte nekem unalmas hallgatnom az ismétlésem: imádom a körmeid formáját és a fotókat amiket készítesz róla! gyönyörű mani, ahogy megszokhattuk ;)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik mindkettő!! Többször csinálnék én is fekete-fehér körmöket, de még meg kell találnom azt a fedőt, ami nem keni a fekete (és piros) nyomdalakkot.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett, és visszahozza a hangulatát az eredetinek! (-:

    VálaszTörlés
  6. Nagyon baba lett. :) Mutatós ez a minta.

    VálaszTörlés