TESZT | türkiz kövek

Egy számomra újdonságot is kipróbálhattam a BPS-től, aminek nagyon örültem, hiszen ti is tudjátok, hogy néha mennyire meg tudok őrülni és mennyire imádom a 3D-s díszítéseket a körmeimen. :)


Mindig is nagyon tetszettek az olyan körmök, amihez valami követ használtak díszítésként és szegecsekkel, illetve strasszokkal dobták fel. Ezért választottam ezt az elipszis alakú türkiz követ is a tesztcsomagomba. A díszek 4*6 mm hosszúak, és eléggé kiállnak a köröm felületéből, így csak alkalmakra ajánlom őket, főleg ha valakit nagyon zavar, hogy mindenbe beleakadnak. Fehér alapra tettem fel őket, átlátszó körömlakkba "ragasztottam", mivel nem hordtam sokáig, ennyi bőven elég volt, de ha valaki hosszabb távra tervez, ajánlom a ragasztót, esetleg géllakkra, műkörömre a zselével való rögzítést. :)
A köveket INNEN tudjátok megrendelni és csak hogy ne legyen olyan egyszerű a választás, a kéken kívül piros, rózsaszín, fehér és zöld színekben is rendelhető, valamint 4 forma közül dönthetünk.











Nektek hogy tetszenek? :)

Share this:

CONVERSATION

3 megjegyzés:

  1. Gyönyörű lett, mintha ékszereket viselnél a körmeiden! :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is pont az jutott eszembe, hogy ez már ékszer :) Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés