SZEMÉLYES | képek az életemből #57

Kb 2 hónapja volt utoljára ilyen bejegyzés, kicsit elhanyagoltam, na meg nem is igazán történt velem olyan sok minden. Sajnos mostanában túlvállalom magam a munka terén, sokan is vannak, a nyári szezon eléggé erős tud lenni és néha már érzem, hogy kicsit besokallok tőle. Szerencsére az augusztus-szeptember már kicsit lazább lesz, megyek szabira is, nagyon várom, kell már egy kis pihenő. Na meg barátommal is elég sokszor felváltva vagyunk szabadnaposak, így nem igazán jutunk el sehova. :/

 Kezdeném azzal, aki még nem tudja, hogy egy ideje már két Instagram fiókkal nyomulok. 
Kicsit elszerettem volna választani a személyes dolgaimat a körmös dolgoktól, ezért is döntöttem így. 
Régóta gondolkoztam már rajta és most végre meg is csináltam. :)

 Bobi és Lili is jól vannak, élvezik, vagy éppen kevésbé élvezik a meleget a nyár nagy részét a 
kocsik alá bújva töltik, vagy éppen a virágok között, nem is értem miért... :D
Vagy két hete az egyik hétfő reggel Bobi nem akart kiengedni a kapun, kb 7-8 percig 
szólongattam, fütyülgettem, lökdöstem, mire nagy nehezen ki tudtam csusszanni mellette. :D

 Kicsit változtattam és rakattam egy kis színt a hajamba, méghozzá lilát és cikláment, 
ami azóta már kikopott belőle és azóta se volt energiám megcsinálni... :D
Az alsó kép pedig még a Szomolyai cseresznyefesztiválon készült. :)

 A rendelgetések sem maradtak el, kellett egy pár műkörmös dolgot rendeltem a Silcare-től, 
és ideért a Bundle monster rendelésem is, amiről hamarosan többet is írok majd. :)
Közben beszereztem egy pár új kaktuszt, amik szépen virágoztak is és persze én sem maradok 
ki az új őrületből könyvek terén. A Nyírd ki ezt a naplót igazán izgalmas elfoglaltságnak ígérkezik. ;)

 Néha megpróbálok a körmömhöz öltözni... :D
Jegeskávé. <3

 Jártunk a Miskolctapolcai strandon, és bowlingozni is voltunk, na meg az elmaradhatatlan s
zalonnasütések sem maradtak ki és Cseresznye fesztiváloztunk is, ahol nővérem is árult. :)

 Gyönyörű naplemente. :)

 Egyik kedvenc kajám a tepsiskrumpli. <3
Körülbelül 4 hete sikerült szerencsésen megfáznom, aminek még azóta is 
érzem az utóhatásait. Sajnos nem sikerült kipihennem, a munka közbeszólt, nem 
maradhattam itthon. Valószínűleg a légkonditól lehet, úgy látszik eléggé nem bírom. :/

Vajon ki lehet ott? :D

Nektek hogy telik a nyár? :)

Share this:

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése