SZEMÉLYES | képek az életemből #55

Ismét összegyűjtöttem egy pár képet az Instagramomról, amiket egy bejegyzés formájában szeretnék veletek megosztani. Sok minden történt velem az utóbbi egy hónapban, többek között betöltöttem a 22. életévemet és persze kirándulni is voltunk, ha már beköszöntött a jó idő. (Persze pont most esik az eső...)

Igaz, már több mint egy hónapja volt a szülinapom, a körmeimről már posztoltam is azóta, most megmutatom nektek a tortácskámat és persze az ajándékaimat is. A csokrot A barátomtól kaptam, annyira gyönyörű és azért kapta piros pöttyös papírba, mert sokszor a piros pöttyös hajpántom van a hajamba. :)
Az egyedi készítésű mannakörmök párnát és a kirakót nővérem csinálta nekem. *-* A sálat és a hajpántot pedig a kolléganőimtől kaptam és végre megjött a Mibandom is, amit azóta is előszeretettel hordok. :D

 Volt egy Húsvét is, amire direkt nyuszis pólót vettem fel és tavalyhoz híven most is ellátogattunk a 
Szomolyai kaptárkövekhez tesómékkal és unokatestvéremékkel. :)

 A lakkok sem maradhattak ki, a Cupcak polish lakkokról már olvashattatok, őket szülinapomra kaptam/rendeltem. A hónapi lakkokra költött keretemet pedig most Shellac-okra költöttem,
 így már több, mint 50 géllakk árnyalatom van. :)
A hónap örömhíre, hogy végre a Miskolc plázában is nyílik Yves Rocher, ha jól hallottam j
övő hét végére már tervezik a nyitást. "Sajnos" túl közel lesz a munkahelyemhez, 
a pénztárcám biztosan nem fog örülni neki. :D

Ellátogattunk a Yummyba is, ahol saját magadnak állíthatod össze a fagyidat és kaptam a 
munkahelyemre gofrit is, a "nővéremfutárszolgálat" által. Ne tudjátok meg milyen unalmas 
napunk volt aznap és igen, feldobta a napomat! :D 
Közben már elvirágzott az ibolya, a kutyákról pedig most csak egy képet hoztam.

És a hónap legszebb emléke. Múlthéten kirándultunk egyet barátommal, szerencsére az idő is 
kegyes volt hozzánk, így ellátogattunk a Megyer-hegyi tengerszemhez. Csak ajánlani tudom, 
gyönyörűszép hely. Visszafelé pedig beugrottunk Sárospatakra vacsorázni. :)

Share this:

CONVERSATION

1 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz képek, utólag is boldog szülinapot kívánok! A tengerszem gyönyörű lehetett tényleg! :) És nagyon szép ajándékokat kaptál!

    VálaszTörlés