Manikűrvadász XXII.

Idén a már mindenki által jól ismert Manikűrvadász keretein belül egy karácsonyi fordulóra is sort kerítettünk hála Bellának, ahol ünnepi manikűröket kellett vadásznunk/készítenünk. :)


A mostani fordulóban páromnak Petrát a My nails P bloggerináját kaptam, kinek nagyon tetszik a körömformája. Többször is átnéztem a blogját és elég sokat gondolkoztam a manikűrön, végül a választásom erre a vizesmatricás virágmintás manikűrre eset. Mivel most az ünnepi díszítések kapták a fő szerepet, így kicsit átalakította, ünnepibbé tettem. Alapnak fekete lakkot használtam, amire holo ezüst glitteres lakkot használtam és a gyűrűs és a középső ujjamra pedig ezüst lakkal nyomdáztam. A Born Pretty Store hópelyhes lemezét használtam, INNEN tudjátok megrendelni, ha nektek is megtetszett. A minősége a szokásos, a minták nekem tetszenek rajta. Nem gondoltam, hogy ennyire meg fogom szeretni ezt az egyszerű kis díszítést, de még  most is őt hordom és sokan megdicsérték már. :)

 Petra verziója:

Az Én verzióm:






Nyomdázáshoz a Born Pretty Store egyik lemezét használtam, INNEN tudjátok megrendelni.





Nem tudom a héten lesz-e még időm bejegyzést, de ha nem jelentkeznék, akkor jó pihenést az elkövetkező napokra nektek lányok! És persze Kellemes Karácsonyi Ünnepeket! Egyetek sok finomságot! ;)

Share this:

CONVERSATION

18 megjegyzés:

  1. Nagyon elegáns! :) Boldog karit neked!:)

    VálaszTörlés
  2. Fényűző szépségű manikűr! :)

    VálaszTörlés
  3. Nem bírom levenni róla a szemem, nálam ez akkora telitalálat lett, hogy csak na! *.* Fantasztikusan szép!

    VálaszTörlés
  4. Húha, csodás lett! Nem is csodálom hogy annyian megdícsérték :) Boldog ünnepet neked is!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik, milyen szuper már a minta és az a CG lakk!!

    VálaszTörlés
  6. tényleg egyszerű és nagyszerű : ))) nagyon szép lett

    VálaszTörlés
  7. Ez az egyik kedvenc manim ebből a fordulóból! :)

    VálaszTörlés
  8. Hűű:o Hangulatában nagyon hasonló az enyémhez, csodás téli manit készítettél*-*

    VálaszTörlés