LAKKTESZT | AVON Magic Effect Lace - Lovely lace

Imádom a glitteres lakkokat, bár inkább csak olyankor használom őket, ha nincs kedvem mintát festeni a körmeimre. Mikor megjelentek az Avon glitteres lakkjai, rögtön beléjük szerettem, így nagyon örültem, mikor őt is megláttam a tesztcsomagocskámban. :)


Én a Lovely Lace nevű lakkot kaptam, amiben fehér és nude színű négyféle méretű glitterek úszkálnak. Tökéletes lehet azoknak, akik nem szeretik a feltűnőséget, de mégis fel szeretnék dobni valamivel a körmeiket. Az üveg és az ecset a szokásos Avon, nekem már az lenne a furcsa, ha nem ilyen lenne. Szerintem könnyű tárolni és az ecsetével is könnyű dolgozni. Egy sötétebb nude alapon használtam egy rétegben. Már így is sok glitter kerül a körmeinkre, viszont utána én még 1-2 helyen, ahol üresebb volt kipótolgattam. Legegyszerűbb egyébként szivacsos technikával felvinni a körmeinkre. :)









 (A lakkot tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolja a véleményemet.)

Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

1 megjegyzés:

  1. Jóóó nagyok azok a glitterek. De nem rossz, főleg, hogy bármilyen színre lehet kenni!

    VálaszTörlés