(K)örömlakkjaim #4 | Sally Hansen

Ma ismét az általam használt lakkmárkák közül választottam egyet, ez pedig nem más, mint a Sally Hansen. Mikor már itthon is lehetett kapni a márka lakkjait, bevallom nem igazán mozgatott meg, volt egy-két szemre való darab, de úgy ennyi. Aztán végül Réka megajándékozott egy darabbal, majd még egyel és utána nekem is sikerült beszereznem még hármat. :$


 Az én 5 db lakkocskám mind az Xtreme wear vonalba tartozik, pedig egyébként én itthon nem is nagyon láttam ezeket a lakkokat még, maximum akkor, mikor akció volt... Az üvegük hosszúkás, én nagyon szeretem, szerintem egyedi, főleg a kupakkal együtt. 
Fellelhetőség: DM, Müller
Ár: 2199 Ft körül

 Az ecsetük hosszú és lapított. Nagyon szépen lehet vele dolgozni, szerintem ez a nagy nyélnek is köszönhető. A kupakja is kézre áll.

 Xtreme wear

Kezdeném a fedőlakkokkal. A lila magában is és fedőlakként is használható. Zselés alapú, tele pelyhekkel és csillámokkal. A másikban rengeteg glitter van, szerencsére nem halászgatós lakk. Mind a kettő gyorsan szárad.

 Xtreme wear 

A rózsaszín egy gyöngyházas árnyalat, nem igazán vagyok értük oda, de azért szép, tetszik. Kicsit csíkozódik és gyengébben is fed. A másik kettő krémes állagú, nagyon szépen lehet velük dolgozni. A piros egy, míg a zöld két rétegben fed, viszont ők is gyorsan száradnak.



Nektek hogy tetszenek? :)

Share this:

CONVERSATION

3 megjegyzés:

  1. A piros nekem is megvan és imádom. :3

    VálaszTörlés
  2. Az a menta annyira gyönyörű!!

    VálaszTörlés
  3. A lila tetszik legjobban! Nekem egy piros lakkom van tőlük össz-vissz, lehet, hogy pont ez, mint Neked is? :D Mindenesetre az nagyon szépen fed, gyorsan szárad, szóval elfogadnék még tőlük néhányat :)

    VálaszTörlés