decemberi körömkihívás - 7. szilveszter éjszakája

Eljött az év utolsó kihívásának utolsó témája, de nem az utolsó bejegyzés, ugyanis még holnap készülök egyel, amiben a szilveszteri manimat szeretném nektek megmutatni. :)
A mai téma a szilveszter éjszakája.


A szilveszter, csak úgy, mint a karácsony, leginkább a csillogásról és persze az evésről szól. :D A manimban most az előbbit próbáltam megvalósítani, csupa csillámos lakkot használtam fel az elkészítéséhez. Nem bonyolítottam túl, így az év utolsó napjaira teljesen elment a kedvem a körömfestéstől, leginkább csak pihenni szeretnék, de persze jövőre újult erővel vágok bele a blogolásba. :)
Lila-ezüst-fekete színpárosítást használtam, mint látjátok a lila és az ezüst lakk glitteresek. A ragasztót, amivel csináltam, INNEN rendeltem. (lehet többször kéne alkalmaznom ezt a technikát... hm..) Egész jó egyébként, nem ragad oda minden hova, könnyen fel lehet tenni a körömre, oda viszont jól tapad. :)





Nektek hogy tetszik? :)


Share this:

CONVERSATION

6 megjegyzés: