teszt | géllakkok

Még a múltkorában írtátok, hogy szeretnétek ha lenne bejegyzés a géllakkjaimról. Mivel most már több hónapja használom őket, és négy márka lakkja is található a készletemben, így tudok írni a velük való tapasztalataimról. Amit szeretnék kiemelni, itt most csak a géllakkokról lesz szó, amik így magukban nem használhatóak. Fontos a megfelelő előkészítési mód és néhány esetben a fixálás is. Ha szeretnétek, majd írok egy teljes géllakkozásról is bejegyzést, ahol lépésről lépésre készítem el képekkel fűszerezve.


Crystal Nails



A legkevésbé ápolok jó viszonyt az egyetlen Crystal Nails-es géllakkommal. Ő az elsők között volt amit beszereztem, tudom már azóta ezer változáson ment keresztül, mégis sokan ezt a fajtát használják. Az első nagy mínusz pont az ára és az ezért kapott mennyiség, ugyanis mindössze 4ml-t kapunk 1880 Ft-ért. Az üvege is icipici, krómozott, könnyen meg lehet sérteni, mint látjátok nekem a kupakja is tele van karcolásokkal. Az ecsete hosszú, viszont nagyon picike szára van szerintem, hozzá kell szokni a használatához. Egyébként állagra semmi baj nincs vele, szépen fed, akár 1 rétegben is (mondjuk nem csodálom hiszen 1 piros árnyalatom van belőle), 3-4 perc alatt köt meg UV lámpában, viszont kell használni hozzá alap- és fedőlakkot, valamint fixálni is kell.


Diamond Nails


Diamond Nails-es géllakkokból 3 árnyalatom van, egy fehér, egy nude és egy francia alapszínem. Ezeknél a lakkoknál már jobb az ár/érték arány, ugyanis 1890 Ft-ért 7 ml-t kapunk, de én ezek közül kettőt akciósan, 1690 Ft-ért vettem. Fekete hosszúkás üvegük van, amit lehetetlen megsérteni, az ecsetük is jó hosszú, az állaguk is tökéletes, könnyű velük dolgozni. 2 rétegben tökéletesen fednek, szintén 3-4 perces kötési idővel, ezeknél a lakkoknál is kell alap- és fedőlakkot használni, valamint szintén fixálni kell őket.


Moonbasa Nails


Ők a kis kollekcióm legújabb tagjai, a Moonbasa Nails géllakkok. Két nyári színem, egy citromsárgám és egy barackosabb árnyalatom van belőlük. Ár/érték arányban elfogadható, 6ml-t rejt a kis üvegcse, a webshopban 1890 Ft-ért láttam, viszont én 1590-ért vettem őket, szóval eddig k a legolcsóbb kis lakkzseléim. Az üvegük pici, a DN-s lakkokhoz hasonlóan szintén fekete, az ecsetük lapított így könnyű vele dolgozni, viszont a száruk a CN-es lakkokhoz hasonlóan rövid. Az állaguk nekem picit hígabb a megszokottnál, 3 rétegben fednek tökéletesen, kb 4-5 percig szoktam őket lámpázni. Ami más az első két lakkhoz képest, hogy itt nem kell használni alap- és fedőlakkot, és fixálni sem kell őket. (persze én mindegyikhez használok alapot és fedőt...)


Profinails


A számomra legkedvencebbet hagytam utoljára, ezek pedig a Profinails géllakkjai. Három színben, rózsaszín, korall és kékben található a kollekciómban. Az üvegük a DN lakkokhoz hasonlóan hosszúkás és fekete, az ecsetük is hosszú és lapított és a száruk is tökéletes méretű. 9ml-t rejtenek magukban, ami 1990 Ft-ba fáj, viszont mivel dupla annyi mennyiség van bennük, mint a CN lakkokban, ezért kicsit sem sajnálom értük a pénzt. Az állaguk tökéletes, 2 rétegben, a világosabb színek 3 rétegben tökéletesen fednek, 2-3 perc a kötési idejük, szintén nem kell őket fixálni és nem szükséges az alap- és fedőlakk használata sem.


És végül egyben az összes szín:


Természetesen tervezem még több márka kipróbálását, hogy aztán megtaláljam a legjobbat és az összes színt beszerezzem belőle. ;) 

Nektek milyen tapasztalataitok vannak a géllakkokkal? :)

Share this:

CONVERSATION

7 megjegyzés:

  1. Mindegyik szín nagyon szép :)

    VálaszTörlés
  2. én pearl nailset használok, de nem igazán vagyok vele megelégedve :S van amelyik még 3 rétegben sem fed tökéletesen, ill. van amelyik túl híg és olyan is, ami túl sűrű, nyúlós... de nem merek más márkát venni, mert az alap-és fedőlakkom is pearl nailses, és félek, hogy "összevesznének"... szerinted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én CN alapot használok mindegyikhez és teljesen jól megvannak. :)

      Törlés
    2. fedőt pedig van CN-eset vagy DN-eset. :)

      Törlés
  3. A Diamond Nails-es színek nagyon tetszenek :)

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    A fehér melletti és az a melletti Diamond Nails lakknak mi a kódja? :)

    Köszi

    VálaszTörlés