lakkteszt | Moyra

Bár a Moyra már ismét új kollekcióval van készülőben én még a kb 1 hónapja megjelent Sugar Sand kiadás egyik lakkját hoztam el nektek mára. :)


A cukorkás kiadás második gyűjteményembe beszerzett lakkja a 863-as Closer árnyalat volt. Bár nem kizárt, hogy idővel megfogom venni az összeset, mert annyira tetszenek. A Closer egy barackos, narancsos pasztell árnyalat. Két rétegben szépen fed, nagyon gyorsan szárad és a tartósságával sincs semmi baj. :)






Nektek hogy tetszik? Megvan valamelyik lakk ebből a kollekcióból? :)

Share this:

CONVERSATION

4 megjegyzés:

  1. Rajtad sokkal szebben mutat, mint rajtam :) Ráadásul nekem kellett a 3 réteg... de ennek ellenére imádom, nagyon eltalálták ezt a szériát!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép színe van :) Hol szoktad venni a Moyra lakkokat? Műkörmös boltban?

    VálaszTörlés
  3. nekem a világosabb rózsaszín van meg, most is az van rajtom! :)

    VálaszTörlés