lakkteszt | Max Factor

Húú régen volt már lakkteszt a blogon, mostanában már leszoktam az össze-vissza lakkvásárolgatásról, na nehogy azt higgyétek, hogy egyáltalán nem veszek, csupán arról van szó, hogy tudatosabban vásárlok meg 1-1 színt. :)


A mai bejegyzés főszereplője ez a Max Factor lakk, ami a gyűjteményem első ilyen márkájú lakkja. Ha jól emlékszem még az áprilisi ELLE-hez volt ajándékba, őszinte leszek, magamtól sosem vennék ilyen lakkot, mert nagyon drágállom. Az én tulajdonomba a 33-as Lollipop árnyalat került ami egy sötét rózsaszín, pink árnyalat. Krémes állaga van, könnyen kezelhető, bár a kicsi ecsethez hozzá kellett szokni. Már egy rétegben is szépen fed, de én a megszokott két réteget választottam, egész gyorsan szárad. Szerintem mindent elmondtam erről a lakkról. Nem mondom, hogy különleges, mert bármilyen más márkában meg lehet találni ezt az árnyalatot, viszont mivel alapból szeretem a pink lakkokat, őt is hamar megszerettem. :)





Nektek hogy tetszik? Van lakkotok a márkától? :)

Share this:

CONVERSATION

8 megjegyzés:

  1. Ezek a kis uvegek olyan gyonyoru koromlakkokat tartalmaznak. Nekem is van egy par es imadom oket!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép színe van ennek a lakknak :) Az a legfőbb problémám ezekkel a lakkokkal, hogy baromi drágák és ehhez az árhoz nagyon kevés mennyiség van. Plusz a mini ecsetükkel nehezen tudok bánni :( 2 db lakkom van ebből a kollekcióból, azokat is 50%os kuponnal vettem még anno, úgy megérte viszonylag :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem vagy vele egyedül, szerintem is drágák. mint írtam nekem is ő az első, valószínűleg nem is lesz több, mert hiába jó, de ennyi pénzért nem éri meg. főleg hogy nem is olyan különleges árnyalatok. :)

      Törlés
  3. Nagyon szép szine van :) Én szeretem a Max factor lakkjait, de nekem is csak 2-3 van amiket kuponnal szereztem :) Legutóbb viszont már Glamour napokon sem éreztem semmiféle késztetést feléjük, mert nem találtam olyant ami igazán megfogott volna.

    VálaszTörlés
  4. Tényleg gyönyörű, de az előttem szólókhoz csatlakozva, drága. De ajándékként szívesen elfogadnám :)

    VálaszTörlés
  5. Ennek aztán brutál színe van, nagyon jó :)

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű ez a lakk! Én nagyon szeretem a MF lakkokat, szuper a minőségük, csak sajnos tényleg nagyon drágák, így nekem sincs túl sok, de ami van, azokat imádom :)

    VálaszTörlés