Essence haul

Az Essence leárazások alkalmával nekem is sikerült pár dolgot beszereznem, igazából nem volt rájuk nagy szükségem, de nem tudtam őket otthagyni. Nézzük is mik jöttek velem haza...


Van egypár kakukktojás is köztük, amiket teljes áron vettem/kaptam, meg találtam a kis kosárkákba még régebben kifutó darabokat is. :)

Essence Colour & Go -151 We rock the green 
Ha jól tudom ő régebbi kifutó darab, 250 Ft-ért találtam rá a kosárkában, ilyen zöldem még nincs, így hazajött ő is velem.
Essence Colour & Go - 150 Uppre green side
Essence Colour & Go - 121 Gold fever
Róla már láthattatok tesztet. IDE kattintva elolvashatjátok.

Essence pigments - 20 Black sparrow
Essence pigments - 12 Miss piggys lollipopp

Ezt az áfonyás ajakápolót nem tudtam otthagyni. Annyira jó az illata, hogyha legközelebb betévedek egy Rossmannba és még mindig lesz, tuti beszerzek belőle még egyet. :)

 Essence All In One BB cram 01 Universal

 Essence banános csokiz kézkrém
A tavalyi kollekcióból mind a három kézkrém megvolt, idén csak a banánosat vettem meg, imádom, nagyon nagyon jó az illata. :)

 Essence BTGN soft rosé

Essence mini körömreszelő
December óta nézegetem, annyira cukik, csak bedobom a táskámba, így mindig kéznél van, ha kell. Kétféle csomagolásban kapható, a másikat is tutira be fogom szerezni, mert annyira tetszenek. Egyébként a reszelő szettet meg a fenti alaplakkot barátomtól kaptam. <3 :) 

Nektek miket sikerült beszerezni a leárazások alkalmával? :)

Share this:

CONVERSATION

8 megjegyzés:

  1. Csak a Stay Matte ajakkrémekre vadásztam, és olyan szerencsés voltam hogy voltak is még - inkább az új szortimentre fenem a fogam :)

    VálaszTörlés
  2. A banános kézkrémet én is imádom! És az illata Yummmy... :D

    VálaszTörlés
  3. Azzal a banános kézkrémmel én is szemeztem az üzletben,nagyon jó illata volt :D *-*

    VálaszTörlés
  4. Díjat kaptál tőlem! :) http://cheap-and-chic-look.blogspot.hu/2014/01/versatile-blogger-dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
  5. Nekem nem jöttek be annyira az idei kézkrémek élőben, pedig annyira vártam őket :(

    VálaszTörlés
  6. Én nem vettem semmit az Essence leárazásán, nem fogott meg semmi :\

    VálaszTörlés
  7. Az ajakbalzsamot én is megvetem. :3 Viszont a kézkrémek közül egyik sem tetszett annyira. :/

    VálaszTörlés