lakkteszt. Lovely.

Most egy másik Lovely nude lakkot szeretnék nektek megmutatni, az Nr 7.-esről ITT olvashattok, ma az Nr. 4-esről ejtenék pár szót.


Az üvegéről már írtam, nagyon szeretem az új Lovely lakkok üvegcséjét és az ecsetét is, könnyen tudok velük dolgozni.
A nude lakkok állaga kicsit sűrűbb a többinél és nem terül annyira, de szépen lehet velük dolgozni, nem csíkozódnak.

Az Nr. 4-es egy krémes állagú, tejeskávé árnyalat, tele ezüst mikrocsillámokkal, amik a fényben nagyon szépen látszanak. 2 rétegre volt szükségem a tökéletes fedéshez, ami más nude lakkokhoz képest nagyon jó, egész gyorsan szárad. Alap és fedőlakk nélkül 3 napig hordtam, ez idő alatt minimális kopást sem észleltem. 





Nektek melyik a kedvenc nude lakkotok? :)

Share this:

CONVERSATION

5 megjegyzés:

  1. Nem rossz a színe, bár nekem kicsit túl szürkés, és nudeban a csillámosat/irizálósat sem szeretem. Eddig marad a Nr. 7 az igazi :)

    http://glitterfingersss.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Díjat kaptál tőlem!! :)

    http://www.mylifeasdorothy2.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. Mondjuk nekem ez már inkább barnás, mint nude, de ettől függetlenül marha szép :]

    VálaszTörlés