kísérletezgetések.

A mai napot úgy döntöttem, hogy kiveszem a suli szempontjából, hisz csak 1 órára kellett volna bemennem, de több lett volna az utazás, mint amit ott töltök, így hát itthon maradtam.
Ki is használtam ezt az 1 napocskát, elkezdtem tesztelni az ADEN lakkocskákat, valamint az E-bay-ről rendelt cuccaimat. Igaz nem a saját körmeimen, hanem műköröm tipeken kísérleteztem, de kíváncsi voltam már, hogy a törtkagylót és a plüssport hogyan fogom tudni felhasználni. 
Na lássuk...

 
Flitter:
A második réteg lakk után hagytam egy kicsit száradni, majd ujjal szépen rárakosgattam a flittereket, majd lekentem fedőlakkal. :)


Kaviárgyöngyök:
Rögtön a második réteg körömlakk felvitele után belenyomkodtam ujjal a lakkba a gyöngyöket. Jól bele kell nyomkodni, hogy ne potyogjanak le, valamint utána fedőlakkal lekenni, hogy még jobban a helyükön maradjanak.
 

Törtkagyló:
Tudom, ezt műkörömdíszítéshez szokták általában használni, de én kíváncsi voltam, hogy sima körömlakkon hogy néz ki. Itt is rögtön a második réteg lakk felvitele után az ujjam segítségével raktam rá és nyomkodtam bele a kis kagylódarabokat. Nekem nagyon tetszik az eredmény. :)


Plüsspor:
Erre voltam a legkíváncsibb. Ismét csak a második réteg lakk felvitele után egy kis csipesz segítségével raktam rá a plüssport, majd ezt ecsettel elkentem, hogy mindenhová egyenletesen jusson. Jobban ajánlom, hogy olyan színű legyen a lakk, mint a plüsspor, így az esetleges kis hibák nem olyan feltűnőek. 
Fedőlakkot nem szabad rá kenni, hiszen attól elveszik a köröm "selymes" hatása. Kipróbáltam, hogy ha vizet engedek rá, utána ugyan olyanra szárad-e, mint amikor feltettem a körmömre és jelentem, IGEN! :)


Gumirúd:
Erről külön nem hoztam képet, a tegnapi bejegyzésemben már feltűntek. Sniccerrel nagyon jól lehet őket szeletelni, bár az elején kicsit vastag szeleteket vágtam, dehát gyakorlat teszi a mestert. :)

Ezeket a technikákat hamarosan kipróbálom a saját körmeimen is, kíváncsi vagyok a tartósságukra.
Ti próbáltátok már valamelyiket? :)

Share this:

CONVERSATION

3 megjegyzés:

  1. A plüssporos utolsó kettője nagyon szép *-*

    VálaszTörlés
  2. De jó, rajtam kívül is ismeri valaki a sniccer szót! :-D Amúgy a gumirudak a kedvenceim, annyira cukik :-)

    VálaszTörlés
  3. M: az elsőt direkt sötét alapra csináltam, és itt látszanak a hibák, a másik kettőnél viszont nem. :))

    katy: a művészetisek csak így ismerik, hogy sniccer. :DD

    VálaszTörlés