körömlakkpróba. :)

Végre kipróbáltam az "új" körömlakkjaimat. Igaz, már pénteken, de azóta nem sok időm volt feltenni őket. 

A mutató ujjamon Vollaré city körömlakkot használtam. Száma 102. Nekem eszméletlenül tetszik a színe, még múlthéten használtam az egyik körmömhöz. Két rétegben nagyon jól fed és elég gyorsan szárad. :)
A középső és a gyűrűsujjamon Butterfly Ashanti lakkokat használtam.
A piros száma 73. Azt hittem az üvegéről ítélve, hogy kicsit neonosabb lesz, ez is nagyon jól fed két rétegben, és nagyon gyorsan megszárad. :)
A zöld száma 100. Ennek is nagyon nagyon tetszik a színe, viszont ebből 3 réteget használtam. Száradási ideje ennek is nagyon gyors. Meg is lepődtem. :D

Éss végül az új szerelmem:

Aston matte glitter körömlakk. Húú mikor megláttam, rögtön beleszerelmesedtem. *-* Annyira jó színe van. Igaz a kép nem nagyon adja vissza, max a felső. Enyhén zöldes-ezüstös, és egy réteg bőven elég belőle, tökéletesen fed. A száradási idejével is meg voltam elégedve. :)))
 

Holnap pedig valószínűleg beszerzem a legújabb körömlakkom, ami sötétben világít! (nem UV fényben, hanem simán a sötétben) Alig várom már, hogy kipróbálhassam! Csak még nem tudom milyen színben vegyen meg. :))
Ti próbáltatok már világítós körömlakkokat? :))

Share this:

CONVERSATION

1 megjegyzés:

  1. Én még nem próbáltam, de biztos ki fogom, mert kíváncsi vagyok, és szeretek mindent ami nem hétköznapi! :)))
    Amúgy ezek a lakkok is tetszenek nagyon! :)

    VálaszTörlés