LAKKTESZT | Beauty Bigbang mágneses géllakkok I.

Ha jól emlékszem még talán februárban kaptam a Beauty Bigbang-tól egy újabb tesztcsomagot, amiben 8 db mágneses géllakk lapult. Bár a mágneses lakkok már egy ideje nagy népszerűségnek örvendenek, nekem egészen ez év elejéig egyáltalán nem keltették fel az érdeklődésemet. Az év elején viszont rendeltem egy másik márkától 10 db-ot azóta teljesen beléjük szerettem, ezért is szerettem volna kipróbálni más márkák cat eye hatásait is.


Ha jól tudom a márkának összesen tíz mágneses lakkja van, amiből én nyolcat kaptam. Sajnos pont azt a kettőt nem küldték el, amire a legjobban kíváncsi lettem volna, egy kéket és egy lilásat. Ma négy lakkot mutatok meg nektek.
A lakkok külön-külön dobozban érkeztek. Az üvegük rose-gold metálos színű, nekem nagyon tetszik, csak sajnos az ujjlenyomatok rögtön meglátszanak rajta. Az aljukon olvasható a színek száma. Az ecsetük hosszúkás, lapított, a lakkok állaga szerintem kellően híg, de nem folyik el, könnyen lehet velük dolgozni.
Mivel géllakkokról van szó, ragacsos felületűre kötnek, ezért alap- és fedőlakk használata is kötelező. Kötési idejük Uv lámpában 2 perc. Önmagukban és fekete alapra kenve is kipróbáltam őket, mindig csak az utolsó réteget mágneseztem. 





A névválasztások elég érdekesnek tűnnek, egyik-másiknak köze sincs az árnyalatokhoz, de na... :D
A 01-es egy világos arany árnyalat, ezüstös csillámokkal, arany mágnescsíkkal. Három réteges.





Piszkos kék, ezüst shimmerrel, arany mágnescsíkkal, három réteges.





 Középzöld árnyalat, arany shimmerrel, zöldes, arany mágnescsíkkal. Két réteges.






Mohazöld árnyalat, apró arany csillámokkal, arany mágnescsíkkal. Két réteges.




Összességében tetszik ez a kollekció, szépek a színek is, viszont annyira nem különlegesek, kicsit többre számítottam.

 (A lakkokat tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolja a véleményemet.)

Nektek melyik tetszik a legjobban? :)

Share this:

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése