LAKKTESZT | Trend it up 020, 351

Pár hónapja lehet már találkozni a DM drogériák polcain a Trend it up márkával.Régóta szemeztem már velük, ki szerettem volna már próbálni őket, végül akciósan szereztem be ezt a két árnyalatot, amik szerintem tökéletes őszies árnyalatok.


A lakkok üvege kisebb és nagyobb kocka, amiket jól lehet tárolni, az üvegükön semmi csicsa, csak a márkanév és egyéb információ. Az ecsetük lekerekített, amit én nagyon imádok és az állaguk is tökéletes. Ár/érték arányban az egyik legjobb drogériás lakknak tartom őket. Mint más márkáknál, itt is többféle lakkcsalád létezik, én most a Double volume & shine és a (ha jól tudom) limitált Tropic chic vonalból próbáltam ki egy-egy lakkot.


 A 351-es lakk egy krémes állagú, sötét piszkos zöld lakk, ami ilyenkor ősszel-télen igazi trendszínnek számít. Jól pigmentált, egy rétegben is szépen fed, de kettőben az igazi. Gyorsan szárad és nagyon szép fényes lesz a végeredmény.




A 020-as nevéből adódóan inkább egy nyári lakk napsárga színének köszönhetően, viszont én ősszel is bátran merem ajánlani az ilyen sárgás árnyalatokat. Arany shimmer is található benne. Bevallom mikor először megláttam, megijedtem, hogy biztosan három-négy réteges lakk, de pozitívan csalódtam, hiszen már két rétegben nagyon szépen fed. A képeken kicsit átlátszik a körömvégem, de élőben ez egyáltalán nem tűnik fel.



Ti próbáltátok már a Trend it up lakkokat? :)

Share this:

CONVERSATION

4 megjegyzés:

  1. Még nem próbáltam :) A zöld kifejezetten tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem egy matt van, egy zöld színű, az is jó minőségű.

    VálaszTörlés
  3. Hármat vettem, mind borzalmasan fedett. :(

    VálaszTörlés
  4. A sárgához hasolóm van, de a zöld nagyon felkeltette az érdeklődésemet. Utána nézek, hátha nálunk is kapható. :)

    VálaszTörlés