ManiCute | sál inspirálta

Újabb két hetet hagytunk magunk mögött az évből a legutóbbi ManiCute forduló óta. Most az évben utoljára jelentkezünk a lányokkal, de jövőre folytatjuk ám, még változatosabb témákkal. 
A hideg idő beköszöntével aktuálissá vált a sálak hordása, ma úgy gondoltuk, hogy ne csak a nyakunk köré, hanem az ujjainkra is kerüljön rá ez a meleg ruhadarab.


Nagyon sok sálam van, de szerintem ezzel nem vagyok egyedül. Van mindenféle színűm és megpróbálom őket felváltva hordani, viszont mindig akad egy-egy olyan darab, amit éppen kicsit jobban szeretek. Javarészt egyszínűek, így a sajátjaimból nem is nagyon tudtam inspirálódni. Eszembe jutott, hogy a nagy kockás sálak most ismét nagyon divatosak, ezért úgy gondoltam, hogy a körmeimre valami hasonlót fogok alkotni. Egy nude és egy barnásabb alapot használtam, amire fehér és fekete lakkokkal sál mintát nyomdáztam. Kivételesen nem nyomdalakkokat használtam, hisz azzal nagyon kontrasztos lett volna a végeredmény. Az átlátszó nyomdafejem sehogy sem akarta felvenni a mintát, ezért a két középső ujjamon kicsit sikerült félrenyomni a mintát, bár annyira nem vészes, csak kicsit ferdének látszik a körmöm tőle. :D





Nektek van kedvenc sálatok? :)

Share this:

CONVERSATION

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett, én tök béna vagyok a plédminta felnyomdázásában. Első minta még oké, de a második vagy elfedi vagy rossz helyre kerül, nem lesz sosem ilyen szép az összkép.
    Sálam nekem is van mindenféle, kötött, csipkés, különféle anyagokból, rojtos meg színes, de kb. kettőt hordok, kabáthoz veszem őket.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon fain lett. :D Én is egy ilyen sálról inspirálódtam ennél a témánál. :3

    VálaszTörlés