TESZT | BPS (Harunouta) nyomdalemezek - 04; 07; 10

Időközben Born Pretty Store csomagom is érkezett sok-sok tesztelni valóval. Kezdjük is a sort rögtön 3 új kör alakú nyomdalemezzel.


Bár a BPS-tól kaptam a lemezeket, mégis Harunotua-s papírtokban érkeztek, ami egyébként teljesen ugyan az a webshop, csak kínai, de javítsatok ki, ha nem jól írtam.
Mostanában egyébként nagyon sok új nyomdalemez megjelent a webshop kínálatában, érdemes szétnézni közöttük, vannak igen szemrevaló, jól kihasználható darabok is, nekem is elég sok bekerült már a kívánságlistámba közülük.
Én a kör alakú kollekcióból választottam, mind a háromról ugyan azt tudnám írni. A minőségük a szokásos BP, nem annyira mély mintákkal, mint a MoYou, de könnyen lehet őket használni. A lemezek többségén egybefüggő minták vannak, így csak részleteket lehet belőle kiragadni.


10 - A pulcsi és a takaróminta tetszett meg benne a legjobban, már régóta fáj a fogam egy ilyen lemezre. 4 nagyobb és középen egy kisebb minta található. INNEN tudjátok megrendelni. :)





04 - Oda vagyok az álomfogókért mostanában, így nem csoda, hogy ez a lemez is megtetszett. Részleteiben is szép, a tollak a kedvenceim. ITT tudtok lecsapni rá. :)





07 - Egy szóval tudnám jellemezni: virágözön. :D Aki szereti a virágokat, annak csak ajánlani tudom. INNEN tudjátok beszerezni. :)




Rendelésnél ne felejtsétek el használni a kódomat. :)
(A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolja a véleményemet.)

Nektek melyik tetszik legjobban? :)

Share this:

CONVERSATION

2 megjegyzés:

  1. Mindegyik nagyon szép lett, de nekem az utolsó lett a kedvencem :) Gyönyörű a színvilága és a minta is remekül illik hozzá.

    VálaszTörlés
  2. Szépek, nekem a plédes teszik, olyanom még nincs, csak pulcsimintás. Persze szép mindegyik mani!

    VálaszTörlés