LAKKTESZT | Avon Magic Effect Neon - Striking pink; Red shock; Electric blue

Kicsit megkésve ezzel a bejegyzéssel, bár én erőszeretettel hordok még ilyenkor és akár a tél közepén is élénk színeket. Tartva a trendekkel, az Avon is kijött nyárra az ő neon kollekciójával, ami 4 színt tartalmaz, amiből most hármat meg is mutatok nektek. :)


A lakkok hozzák a szokásos minőséget, az üvegük és az ecsetük nem változott. Mindegyikről elmondható, hogy enyhén áttetszőek 3 rétegben fednek teljesen, száradási idejük átlagos. A lakkok különlegessége az apró pelyhecskékben és a bennük irizáló mikrocsillámokban rejlik, amit sajnos nem minden fényviszonyban láthatunk. Bár én nem nevezném őket neonnak, de tény, hogy nagyon élénk színe van mindegyik árnyalatnak (nem csak) nyárra igazán jó választás lehet. :)

Strinking pink
Erős rózsaszín, magenta árnyalata van, csipetnyi kékes fénnyel és ha még ez nem lenne elég, apró arany pelyhek is feldobják a lakkot.


Red shock
Nem vagyok egy nagy pirosas, de ez a szín egy igazán életteli nyári piros árnyalat csipetnyi kékes, pinkes fénnyel, amit nagyon nehezen lehet előcsalogatni belőle.




Electric blue
Kedvencem a három közül, királykék árnyalat, bár nekem kicsit olyan hideg kék. A kis pelyhek ebben a lakkban ezüst színűek, lehet ettől van egy kicsit olyan jégkirálynős hatása. Az élénksége miatt nyárra, a hidegsége miatt pedig télre is tökéletes választás lehet. :) 



 Természetesen készítettem egy manikűrt is a 3 lakk felhasználásával, méghozzá egy színátmenetet, ami bár nem lett tökéletes, de nekem valamiért így is tetszik. :)






Nektek hogy tetszenek? :)

Share this:

CONVERSATION

2 megjegyzés:

  1. A kék tényleg jó, de ez a finish nem a kedvencem.

    VálaszTörlés
  2. Pont ez ugrott be mint amit Audrey80 írt.Szép a kék de ez a shimmeres beütés nem a kedvencem :/

    VálaszTörlés