LAKKTESZT | Moyra 64

Rajongok a neon lakkokért, nem csak nyáron, hanem úgy egész évben, de inkább ez az az időszak, amikor előveszem őket és szinte csak ilyen árnyalatokat hordok a körmeimen. Éppen kifogyott a rózsaszín árnyalatom, így muszáj voltam pótolni, hiszen messze még a nyár vége. ;)


Elég nehéz jó minőségű neon lakkokat találni, szerencsére a Moyrában nem csalódtam. Az üvege és az ecsete a szokásos. A 64-es árnyalat elég régen megtalálható már a színválasztékukban, emlékszem már talán vagy 10-11 évvel ezelőtt is lecsaptam már rá, csak akkor még nem voltam ennyire nagyon lakkfanatikus. :D Jó az állaga, könnyen kezelhető, és ami a legjobban megfogott benne, hogy 2 vastagabb, vagy 3 vékonyabb rétegben tökéletesen fed. Nem látszik át a körömvégem, mint más neon lakkoknál, ami nálam nagyon fontos szempont. Gyorsan szárad, nagyon szép élénk lesz, persze ha egy fehér alapra kenjük, azzal növelhetünk az élénkségén. :)





Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

3 megjegyzés:

  1. Ez megvolt, már el is fogyott. Annyira nem szemkiverősen neon, de azért feltűnő, gyönyörű szín. Most a Marie-val pótoltam, az Gel look szériás, talán kicsit kevésbé élénk. A kedvencem a Vivid Sand csillámos neonpinkje!

    VálaszTörlés
  2. Imádom!Neon fan vagyok én is,és tökre jó,hogy írtad "messze még a nyár vége".Van akinek már vége van,nem is értem az ilyet,én még szeptember végén is simán hordok neon színeket...

    VálaszTörlés
  3. Ezt felírom magamnak. :D Csodás árnyalat, kicsit olyan pasztell neon szín, nagyon szeretem az ilyet. (-: A képeken van alatta fehér?

    VálaszTörlés