LAKKTESZT | Colors by Llarowe - Bananas and Krispy Kremes are Better Than HBO

A múlthéten volt egy kisebb rendelésem a Naillandtől, amiben megérkezett az én első kis CbL lakkocskám is. Bevallom eleinte nem igazán hozott izgalomba ez a márka, egy ideig hanyagoltam, de mikor megláttam ezt a lakkot, rögtön tudtam, hogy szerelem és hogy kell nekem. Aztán pedig kijött a Nailland exclusive lakkja a márkától, a The New Nude és én ott álltam a döntésképtelenség közepén.


 Végül több órányi gondolkozás és számtalan sok swatch megnézése után a Bananas and Krispy Kremes are Better Than HBO került a kosaramba, bár még akkor sem voltam biztos magamban, hiszen felkenve ez tetszett jobban, az üvegben pedig a new nude. Mikor kibontottam a csomagot, kicsit csalódtam, hiszen bevallom világosabbnak hittem ezt a színt, főleg a képek alapján, de ennek ellenére így is tetszik. 
Sárgás, élénk zöld alapszíne van, amihez közepes intenzitású holo hatás párosult. Már két rétegben is tökéletesen fed, az állaga jól kezelhető. Félmattra szárad, ezért ajánlott rá fedőlakk. Nyáron biztosan sokat fogom hordani, sőt már mani is készülőben van vele. :) Bár még mindig birizgálja a fantáziám a másik CbL lakk is, szerintem hamarosan ő is az enyém lesz. :)









Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

1 megjegyzés:

  1. Annyira nem vagyok zöldmániás, de jó ez a szín, nekem a másik még jobban tetszik.

    VálaszTörlés