TAG | Instagram

Sok bloggernél láttam már ezt  TAG-ot, egy ideje nekem is várakozik a piszkozatok között, de edig sose volt vagy kedvem vagy időm megcsinálni a képeket. Most végre összeszedtem magam, nézzük is. ;)

1. Mi az Instagram felhasználóneved?
mannaaaaaaaa (8 a-val) :D

2. Mikor csatlakoztál?
2013 június 16.

 
3. Melyik volt az első képed, amit feltöltöttél?
A legelső képem ez volt. Éppen futni voltam naplementekor és annyira szép volt, hogy meg kellett örökítenem. :)


4. Milyen gyakran posztolsz képeket?
Változó. Megpróbálok minden nap, de van amikor napokig nem csinálok képet semmiről, vagy éppen kimegy a fejemből. Viszont vannak olyan napok, mikor több  képet is feltöltök.
 
5. Melyik a legrosszabb fényképed, amit feltöltöttél?
Nincs mit hozzáfűznöm. :D

6. Melyik kép rendelkezik a legtöbb like-kal?


 7. Milyen típusú felhasználókat követsz?
Leginkább bloggereket és ismerősöket és márkák oldalait. Meg persze körmökkel foglalkozó felhasználókat. ;)
 
8. Privát vagy publikus?
Publikus. A privátnak szerintem semmi értelme. :)
 
9. Melyikek a kedvenc képeid, amiket posztoltál?

 
10. Mi a legutóbbi frissítésed?
Mikor ezt a bejegyzést írtam, akkor épp a pénteki bloggertalin készült kép volt az utolsó. :)

 
11. Milyen típusú képeket posztolsz?
Általában körmös vagy körömlakkos képeket, de sokszor teszek ki képet arról, amit éppen eszek, vagy szép tájakról és persze a kutyáim sem maradhatnak ki, szóval elég változó. :)

Share this:

CONVERSATION

2 megjegyzés:

  1. Jó volt olvasni, akinél láttam ezt örültem neki, így Nálad is. (-:

    VálaszTörlés
  2. A körömlakk a medenceparton qrva jó. ^^ Meg a felhős kép is tetszik.

    VálaszTörlés