Körömötletek ballagásra, vizsgára - II. minták

Egy hét múlva itt a ballagási szezon, gondoltam a színek után megosztok veletek pár mintát is, ha még nincs elképzelésetek, hogy milyen legyen a körmötök. A képeket Pinterestről szedtem, ha szeretnétek tovább inspirálódni, akkor irány az oldal, hogy még több körmöt lássatok. :) Megpróbáltam olyan mintákat is beletenni, amit otthon is el tudtok készíteni, de természetesen ha manikűröshöz, műkörmöshöz mentek, akkor ő  is el tudja készíteni. 


Az évben nekem is lesz ballagásom, bár még nem döntöttem el, hogy milyen legyen a körmöm, de biztosan fogtok róla látni képeket a blogon. Viszont a 3 évvel ezelőtti ballagásom (de öreg vagyok már. :D) körméről írtam már bejegyzést, IDE kattintva meg tudjátok nézni. :)

 A francia örök klasszikus, mindenhez megy és nagyon jól lehet variálni. :)

 Merjetek egy kis színt belecsempészni 1-1 körmötökbe,
nude és a fekete színek mellett nagyon jól áll.

A nude színeket is szépen fel lehet dobni, elegáns, 
de mégsem olyan feltűnő a végeredmény.

Share this:

CONVERSATION

6 megjegyzés:

  1. Lehet, hogy furcsa lesz ez, de én vizsga előtt csak egy sima krém finisű lakkot szoktam felkenni minden egyèb minta nélkül. Mivel ideges lennék, úgyis elrontanàm, akkor meg miért idegeskedjek még azon is, hogy a körömminta sem jött össze? :D
    Ha mindenképp díszítenék, akkor valamilyen matrica jöhetne szóba (sima vagy vizes) vagy esetleg a jó öreg csillámos fedőlakk. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. engem kikapcsol a vizsgák előtti körömdíszítés. :) egyébként sokan járnak műkörmöshöz, ő meg jó esetben nem rontja el a mintát. ;)

      Törlés
  2. Szépek, de tuti időhiány miatt valami nude gyors manim lenne vizsgára :) Ballagásom régen volt, akkor még nem volt ekkora divat a lakkozás, csak piros, nude meg színtelen lakkom volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én szeretek díszíteni előtte, legalább az kikapcsol. :)

      Törlés
  3. Én homoklakkot kennék fel, az mindenhova jó és nem lehet elrontani! :D De esetleg vizes matrica vagy pár körmön valamilyen extra fedőlakk a krémes finisű lakk mellé lenne a választásom, mert gyors és mégis mutatós tud lenni mindkét verzió :)

    VálaszTörlés