E-bay kívánságlista IV.

Régen volt már kívánságlista, így gondoltam már hozok nektek egyet. Mostanában nagyon nagy ruhamániában szenvedek, folyamatban van a ruhatáram felfrissítése is, majd a szerzeményekről egy külön bejegyzésben. Valószínűleg miközben ezt olvassátok (csütörtök délután felé), most is éppen vásárlok. :D
Kb 3 hete rendeltem két ruhadarabot E-bayről, az egyik már megjött, a másik még úton van. Sajnos kicsi lett rám, így ha valaki szeretne egy púderrózsaszín ujjatlan topot XS-S-es méretben, az írjon privit és megbeszéljük. ;)
A csalódás ellenére még mindig nagyon sok minden van, amit itthon csak horribilis összegekért tudnék megvenni, rendelni pedig potom pénzekért. Tudom, mindent nagyon át kell nézni, általában oda vannak írva a méretek a ruhákhoz, lehet hogy ott követtem el a hibát, hogy nem néztem meg, na mindegy is.
Jöjjön pár ruha, ami megint elnyerte a tetszésemet. :)


Aszimmetrikus ruha (GBP 5.99 ~ 2220 Ft)
Mostanában nagyon divatosak az ilyen aszimmetrikus ruhák, felsők, nekem is nagyon tetszenek, nyárra tökéletes darab. :) 

 Virágos ruha (US 7.00$ ~ 1550 Ft)
Ez is nagyon tetszik, különösen a szoknya része, annyira szépek ezek a virágminták. :)

 Madármintás ruha (US 7.16$ ~ 1585 Ft)
Sosem szerettem az ilyen mintákat, viszont ezt a ruha nagyon nagyon tetszik. Mostanában rá vagyok nagyon kattanva a mintás dolgokra. :)

 Pillangós felső (US 7.02$ ~ 1555 Ft)
Szintén szerelem volt első látásra. Nagyon tetszik, hogy bő, nyárra alapdarab. ;)

 Mintás leggings (AU 4.79$ ~ 1030 Ft)
Mostanában tényleg nagyon rá vagyok kattanva a mintás dolgokra, főleg a leggingsekre. Már a ruhatáramban is helyet kapott 2, de még bővíteni szeretném. :)

 Virágmintás ruha (C 6.69$ ~ 1355 Ft)
Régóta szeretnék már egy ilyen kis egyszerű ruhát. :)

Ujjatlan felső (US 3.99$ ~ 885 Ft)
Tetszik, hogy kicsit bővebb, jól lehet kombinálni szoknyákkal és leggingsekkel. :)

Ti miket rendeltetek utoljára? :)

Share this:

CONVERSATION

9 megjegyzés:

  1. De jók! Főleg a pillangós. Én is rendeltem már ruhát, nyugi a mérettáblázat megnézése sem garancia arra hogy nem lesz kisebb a ruhadarab minimum egy mérettel :) Nekem az a mákom, hogy ami kicsi rám, azokat oda tudom adni a kislányomnak :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tudom, éppen ezért nézek olyan darabokat, amik vagy nyúlnak, vagy van nagyobb méret belőlük. :)

      Törlés
  2. De jó, hogy linkeket is tettél bele :D és kívánság lista is szuper! A virág mintás ruha nekem is tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. A méretekkel az a gond, hogy ezek ázsiai méretezés szerint készülnek, tehát alapból egy mérettel kisebbek, de az is előfordul, hogy az XL-es az itteni S-nek felel meg. És ha még van is mérettáblázat, azt sem lehet sajnos készpénznek venni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tudom, éppen ezért nézek olyan darabokat, amik vagy nyúlnak, vagy van nagyobb méret belőlük. köszi a hozzászólást. :)

      Törlés
  4. Az utolsó felsőt én már kézhez kaptam, csak én aliexpressről rendeltem. Világos sárgát választottam, hát kicsit átlátszó, de testszínű melltartóval okés, viszont vinnem kell varróhoz, mert ahogy látszik, hogy milyen szép karcsúsított az oldala, az felvéve is ilyen, mármint, hogy a hónaljnál kiáll egy kis csücsök. (nekem nagyon zavaró), de igazából 2 centit lekerekít a varró és tökéletes lesz. :) És szerintem nem csak az enyém ilyen elszabott, mert ahogy kiterítettem, ugyanúgy néz ki,mint a képen. Csak gondoltam leírom az én tapasztalatomat, mert nekem is nagyon tetszett. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm a hozzászólásod. :)
      igen, arra is gondoltam már, hogy kicsit át kell alakíttatni, meg inkább legyen nagy, könnyebb belőle bevenni. ha már úgy is van textilműves szakmám, legalább kihasználom. :D

      Törlés
  5. A virágmintás ruci a kedvencem. :3

    VálaszTörlés