BLOGSALE

Egy kis blogsale-al készültem nektek még a mai napra az általam nem használt lakkokból. Első körben ennyi lakkot sikerült összeszednem, ne gondoljatok márkás lakkokra, csak az ilyen olcsóbb kategóriásokra, amik nekem nagy részt beváltak, de nem használom őket és nincs szívem a kukába dobni mind. Íme néhány szabály, kérlek figyelmesen olvassátok el!


 
1. A termékek mellé feltüntettem, hogy hányszor használtam, illetve a nevükre kattintva meg tudjátok nézni őket felkenve is.
2. Az viszi a cuccot, aki a leghamarabb lecsap rá kommentben!
3. Kapcsolatfelvétel a manna0319@gmail.com e-mail címen.
4. Csak utalva lehet fizetni, a számlaszámot e-mailben küldöm el.
5. Fizetést követően 2-3 napon belül postázok.
6. A posta költséget nem tartalmazzák az árak, azt privátban megbeszéljük, simával, elsőbbségivel és ajánlottal adok fel, elveszett vagy összetört csomagokért nem vállalok felelősséget, csak az ajánlottak esetében utalok vissza pénzt.
7. Az árakat minden lakkhoz feltüntettem, viszont mivel nem vagyok semmi jónak az elrontója, alkudozni lehet. ;)
8. Csak belföldre postázok, az alábbi díjak szerint:




Jollie France 41 -200 Ft (háromnegyedig van)
Jollie France ? - 150 Ft (feléig van)

Lovely Color Mania Nr. 113 - 250 Ft (1x sem használt)
Lovely Gloss Like Gel Nr. 90 - 300 Ft (1x sem használt)
Lovely Moulin Rouge Nr. (?) - 150 Ft (2-3x használt)

Aden 51 Turquoise - 150 Ft (1x használt)
Aden 28 - 150 Ft (1x használt)
Aden 33 - 150 Ft (egyszer sem használt)
Aden 25 - 150 Ft (egyszer használt)
Aki egyben viszi, annak 500 Ft-ért odaadom. :)

DaVinci 318 - 200 Ft (egyszer használt)
DaVinci 102 - 200 Ft (egyszer használt)

Charm Limit 12 - 150 Ft (2-3x használt)
CR 60 - 150 Ft (1x használt)

Moyra 89 - 150 Ft (félig van)
Aden 42 - 150 Ft (picit több mint a feléig van) (a képeken nem látszik, egyébként pelyhes lakkról van szó)

H&M Lime - 150 Ft (1x használt)
H&M Into to wild - 200 Ft (1x használt)

Marry - 150 Ft (egyszer sem használt) (nagy szép neon rózsaszín gyöngyházas beütéssel és kék irizálással)
Vollaré Parfum 85 - 150 Ft (kb félig van)
Cosmiss 007 - 250 Ft (2x használt)

Butterfly Single 26 - 150 Ft (1x használt)
Vollaré Flash 25 - 150 Ft (2-3x használt)

Tudom, sokan nem szeretik a Lora lakkokat, bár van aki kifejezetten rajong értük. 
Én nem használom őket. :/
Lora (?) - 100 Ft (1x használt)
Lora 80 - 100 Ft (1x használt)
Lora 53 - 100 Ft (1x használt)
Lora 12 - 100 Ft (1x használt)
Lora (?) - 50 Ft (2-3x használt)
Lora 60 - 100 Ft (1x használt)
Lora 23 - 100 Ft (1x használt)
Lora (?) - 100 Ft (1x használt)
Ha valaki az összeset egyben viszi, annak odaadom 600 Ft-ért a 8 db-ot!

Plüssport - 200 Ft (1x használt)

Essence pigment 14 wow it's orange - 150 Ft 
(megvettem, meg tesóm is megvette, így feltettem, hátha valaki szeretné)



Plüsspor - 100 Ft / db (1200 Ft/16 db)

Pontozó 600 Ft

Share this:

CONVERSATION

10 megjegyzés:

  1. Szia.
    A pontozóknál a 4db 600 ft, vagy egy? Ha a négy, lecsapnék rájuk, és megy is az e-mail. :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Én lecsapnék az alábbi lakkokra :)
    - Lora (?) Kék színű lakkra
    - DaVinci 202
    - Aden 51 Turquise
    - Charm Limit 12
    - Moyra 89
    - H&M Into to wild

    Mindjárt megy a mail is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi, meg gondoltam magam, inkább mégsem kérem egyik lakkot sem, átadom a lehetőséget másnak :)

      Törlés
  3. Miért nem jöttem egy jó órával hamarabb... A pontozókat szerettem volna én is :|

    VálaszTörlés
  4. Szia! Szeretném a Lovely like gel nr. 90, Charm limit 12, H&M into the wild-ot. :-) Köszönöm, Ildi :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És a Cosmiss fedőlakk is jöhet! :-)

      Törlés
    2. Szia Ildi!
      Kérlek írj egy e-mail a manna0319@gmail.com címre, hogy a részleteket megbeszéljük. :)

      Törlés
    3. Szia! Megkaptam a leveled, már utaltam is, csak sajnos a freemail megint bemondta az unalmast, nem tudok neked írni. De csak hogy tudd, úton az utalás! :)

      Törlés
  5. Szia!
    Lecsapnék a szívecskés fedőlakkra, a barack színű Vollaré-ra, plusz a plüssporok közül a világoskékre, a mentára, a nem csillámos zöldre és a sötét rózsaszínre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, most látom, hogy a Cosmiss lakkról lecsúsztam. :(

      Törlés