NOTD | színes ombre

Igaz, hogy a héten már ez a 3. manikűr, amit mutatok, csak hát mostanában volt úgy időm is meg kedvem is és kb 2-3 naponta festegettem a körmöm, így minden belefért, egy kis kihívás is, egy kis manicute is, és persze egy kis "szabadon festegetés" is. Ezt a mani egy hirtelen kipattant ötlet volt a fejemből és kb 10-15 perc alatt meg is valósítottam...



 Igazi bohókás, vidám, a mostani időhöz illőre sikeredett. Nekem nagy kedvencem lett, alapból nagyon szeretem a színes dolgokat és a manim pedig tele van életteli színekkel. Rózsaszínt, citromsárgát, narancssárgát, zöldet, kéket és lilát használtam fel hozzá, a végén pedig lekentem az Aden csillámos lakkjával, hogy még feltűnőbb legyen. Napsütésben csak úgy szikrázik. :)





Nektek hogy tetszik? Melyik a kedvenc színetek? Szeretitek az átmenetes manikűröket? :)

Share this:

CONVERSATION

7 megjegyzés: