E-bay kívánságlista III.

Az elmúlt 1-2 hétben ismét szert tettem pár darabra az e-bay világából. A körmös cuccok és a táskám után most egy pár ékszert rendeltem és ismét nem csalódtam. Bejegyzés hamarosan. ;)
Mostanában a ruhákkal is nagyon nagyon szemezek, úgy is frissíteni szeretném a ruhatáram, bár tudom, hogy a számozás csalhat... De megpróbáltam olyan darabokat összeválogatni, amik biztosan jók lennének rám, mert nincs nagyon számozásuk és a legtöbb sztreccs anyagból van, ha pedig valami okból kifolyólag mégsem lennének jók rám, hát továbbadnám őket. :)




Fekete szoknya ( 7.83$ ~ 1762 Ft)
Nagyon rá vagyok kattanva mostanában a szoknyákra és bár eddig mindig csak a szekrényemben álltak, mostmár hordani is szeretném őket. Nagyon tetszik ez a különleges asszimetrikus megoldás. :)


Asszimetrikus szoknya (6.74$ ~ 1370 Ft)
Ismét egy asszimetrikus szoknya. Van már olyan ruhám, aminek ilyen a szoknyarésze, viszont szeretnék egy külön szoknyát, hogy bármilyen hozzá illő felsővel kombinálhassam. :)


Ujjatlan póló ( 3.02$ ~ 680 Ft)
Mostanában egyre jobban szeretem az ilyen felsőket. Itthon kb (ha nem turiba veszed) elkérnek 2000 Ft-ot is egy ilyen felsőért, és hát valljuk be egy ilyen egyszerű felsőért kicsit soknak tartom azt a pénzt...


Köves felső ( 3.31$ ~ 745 Ft)
Ezek a köves felsők is nagyon tetszenek. :)


Kardigán (GBP 2.61 ~ 1000 Ft)
Imádom az ilyen egyszerű kis vékony kardigánokat. :)


Kardigán ( 6.58$ ~ 1345 Ft)
Ezek a hosszabb kis kardigánok is nagyon tetszenek. :)


Hosszított csipkés felső (4.60$ ~ 1035 Ft)
Szintén nagyon jó kis nyárias darab. :)
Ruha (9.64$ ~ 1970 Ft)
Régóta vágyom már egy ilyen ruhára, a színösszeállítás is nagyon tetszik. :)


Ruha (9.14$ ~ 1870 Ft)
Ez a ruha is nagyon tetszik, főleg a fazonja. :)

Ennyi lenne most az én kis listám. Ha valamelyik kedves kis olvasóm rendelt már ruhát e-bayről az jelezze már, hogy milyen tapasztalatai vannak. Köszönöm. :)

Ti miket rendeltetek mostanság?

Share this:

CONVERSATION

4 megjegyzés:

  1. hú, az első szoknyák bejövősek :) sajnos nem tudok e-bayről rendelni, úgyh mostanában nem is nagyon nézelődtem arrafelé. :P

    VálaszTörlés
  2. az első szoknya nekem is tetszik,évekig egy ilyet hordtam. :)

    VálaszTörlés
  3. Az ujjatlan pólókat imádom, az utolsó ruhába pedig beleszerettem. :D

    VálaszTörlés
  4. A hosszított csipkés felső nekem is nagyon tetszik, lehet hogy beszerzem, köszi a tippet :)

    VálaszTörlés