TESZT | Born Pretty nyomdalemezek, nyomdafejek, holografikus lakk

Ígérem ez lesz az utolsó bejegyzés, aminek a karácsonyhoz köze van, de ha már tesztelésre kaptam a dolgokat, muszáj vagyok róluk írni. A mai bejegyzés eléggé összetett lett, hiszen két nyomdalemezt, nyomdafejeket és egy holografikus lakkot is hoztam netek. Külön-külön nem szerettem volna bejegyzést szentelni nekik, ezért gondoltam egy posztban írni róluk.



Kezdjük a sort a nyomdalemezekkel. Egy kis kör és egy négyzet alakút választottam a téliek közül, ezeken tetszettek legjobban a minták. Igazából újat nem tudok róluk írni, minőségben még mindig jók és könnyű használni őket.
Linkeket a nevükre kattintva érhettek el.










Az utóbbi időben egyre kevesebb lakkot veszek, de most muszáj volt kérnem egyet. Annak ellenére, hogy magamon egyáltalán nem viselem el a piros körmöket, karácsony előtt teljesen rá voltam függve a piros holografikus lakkokra, ezért esett rá a választásom, de felkentem és rájöttem, hogy még mindig nem változott a véleményem ezzel kapcsolatban.
A márka egyébként még a tavaly nyáron nagy átalakuláson esett át, a lakkjaik új üveget kaptak, amik személy szerint nekem nagyon tetszenek, az ecsetük lapos, könnyű vele dolgozni. A Red Glitter szériás lakkok közül esett a választásom a Winter Light-ra, a képek alapján ez volt a legpirosabb. Ez egy peel off, azaz lehúzható lakk, ezért más tulajdonságokkal bír, mint egy normál lakk. Állagra nekem kicsit ragasztó szerű. Vastagabban kenve egy évtized mire megszárad, viszont ha vékony rétegekben visszük fel a körmeinkre, kb 1 perc kell a teljes száradáshoz. Az én körmeimen 3 réteg van. A holografikus csillámok élőben és a képen sem nagyon láthatóak benne, a promó képeken sokkal szebbnek tűnt, ez kicsit csalódás számomra, valamint inkább tűnik nekem egy kicsit ilyen őszies barnás pirosnak, mint annak a szép élénknek, mint amit én elképzeltem. A képek nem igazán adják vissza az igazi színét, talán a felső, üvegről készült kép hasonlít legjobban rá.
Na de kanyarodjunk vissza. peel off mivoltára. Szóval ha megunjuk, nem kell lemosnunk, egyszerűen csak lehúzhatjuk a körmeinkről, ami nekem sikerült is egyben, természetesen képet teljesen elfelejtettem csinálni róla...(de ha még egyszer felkenem majd, akkor pótlom ezt a hiányosságot.) :D Érdemes szerintem alaplakkot tenni alá és úgy rá a színt, hiszen ha érdes, nem egyenletes a körmünk felülete, akkor nehezebben tudjuk lehúzni.
Ezek ellenére ha valaki mégis magáénak szeretné tudni a lakkot, INNEN tudja megrendelni. (A bejegyzés megírásakor nem volt elérhető a lakk, nem tudom mikor lesz újra készleten.)




Immár 3. éve a márka karácsony előtt mindig kijön egy, vagy egy pár karácsonyi nyomdafejjel és én minden évben meg is rendelem őket, hiszen imádom a karácsonyi kiadású dolgokat és még ha nem is használom őket, de olyan jól mutatnak a készletemben. :D
Ez évben, illetve már tavaly két nagy holografikus átlátszó nyomdát találtak ki, amin cuki rénszarvasok és minden az ünnephez illő dolgok találhatóak. A nyomdafej és a nyomda teteje átlátszó. Hasonló társaikhoz hasonlóan könnyű használni őket, a párna maga puha, nekem már néha túlságosan is, ezért csak ritkán veszem elő őket. INNEN tudjátok megrendelni őket, ha ti is szeretitek az ilyen cukiságokat.


Rendelésnél használjátok a kódomat.
 (A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolja a véleményemet.)

Share this:

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése