LAKKTESZT | Cirque - Winter bloom

Egy ideje egyre jobban rá vagyok kattanva a sötétebb és a kékesebb árnyalatokra, nem véletlen hogy a Cirque Winter bloom lakkjába is egyből beleszerettem. Amint lehetőségem volt rá egyből meg is rendeltem, azóta már nem is egyszer hordtam a körmeimen. :)



A Winter Bloom a tavalyi Holiday kollekció tagja. Alapja egy halvány zöldeskék árnyalat, amit az ezüst holopelyhek tesznek jeges hatásúvá. Két arca van, napsütésben és sok fényben inkább kékesnek, kevés fénynél pedig zöldesebb árnyalatúnak látszik. Van egy enyhe rózsaszínes fénye is, amit nem minden fényviszonyban lehet belőle előcsalogatni. Két vastagabb, vagy három vékonyabb rétegben ajánlott a felkenése, de nagyon gyorsan megszárad. Számomra ő tipikus téli lakk, ha nincs semmi ötletem, akkor biztosan őt kapom elő a szekrényemből, hiszen önmagában is nagyon mutatós. :)
Ha valakinek megtetszett, érdemes rá még most lecsapni, hiszen limitált kiadású, bár legutóbb, mikor a Naillandnél néztem, éppen nem volt már raktáron.








Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

4 megjegyzés:

  1. Tényleg szép lakk, de jó ez minden évszakban :)

    VálaszTörlés
  2. gyönyörű a lakk, bár magamon nem igen szeretem az ennyire csillogósat :D

    VálaszTörlés
  3. Ő az egyik kedvencem, a tavalyi kollekcióból :) Rajtad is nagyon szép :)

    VálaszTörlés