SZEMÉLYES | munkáim IV.

Ismét összegyűjtöttem nektek az elmúlt hónapok munkáiból párat. A nyári szezon az egyik legforgalmasabb a szakmánkban, ilyenkor mindenki csináltat körmöt, még az is, akinek amúgy nem lehet, így nagyon sokat dolgoztam az utóbbi időben. A kedvenc munkáimat most nektek is megmutatom. :)


 A géllakkozás fénykorát éli, nagyon jó párosításokat is lehet vele alkotni. :)

 Transzferfóliáztam is és persze előjöttek a nyárias minták és színek is. :)

 Az élénk, feltűnő színek szerintem mindenkink jól állnak, bár kevesen merészek hozzá, de ilyenkor nyáron tényleg bármi bevállalható. :)

 Végre élesben is kipróbáltam a króm port, a CN-esben csalódtam, 
viszont a BPS-es egész jó, hamarosan írok róla. A színátmenet is megunhatatlan és néha egész hosszú körmöket is kell építenünk. :)

 Egyik kedvenc négyesem, a rózsaszín és a kék megunhatatlan és persze ilyenkor a sellőpor is előtérbe kerül, na meg az idei év nagy 
divatja a kagyló hatású díszítés. :)

 Anyukám bevállalós, mindig rám bízza a körmét, a felső kettő és az előzőekből is a kék sellős-kagylós az övé és bár kicsit fél először a párosításoktól, de végül mindig nagyon tetszik neki a végeredmény és én is örülök, hogy nála mindig elengedhetem a fantáziámat. :)
A sárga-kék egy igazi nyári páros, és íme a bizonyíték, hogy milyen jól is tud kinézni, ha mindegyik körmünket más színre festjük. :)

Nővéremnek nagyon vékony körmei vannak, amik hamar törnek. 
Sok kísérletezés után végre sikerült megtalálni azt az anyagok, amivel 
akár 1 hónapig is bírja a körmén a géllakk. :)

Nektek melyik a kedvencetek? :)

Share this:

CONVERSATION

3 megjegyzés:

  1. Az utolsó előtti, a négyes blokk minden munkáját imádnám viselni, ők dobogtatták meg a szívem. Ügyes kezed van, gratulálok :)

    VálaszTörlés
  2. Mindegyik gyönyörű lett,de a nővéred sárga manikűrjébe beleszerettem. Nagyon tetszik,pedig nem is szeretem a sárgát. :D

    VálaszTörlés
  3. A sárga-kék beaches :) De mindegyik nagyon szép. Hihetetlen, hogy 32 nap alatt csak ennyit nő a nővéred körme, én hetente 1-1,5 mm-t reszelek vissza, mivel tövig, ezért látszik, nem lenne nekem való a gél lakk. Fura, hogy van, aki csak nyáron csináltat gélkörmöt, nem egész évben.

    VálaszTörlés