LAKKTESZT | Rival de Loop Young Glitter Nails - #06 Glamour d'amour

Hamarosan valentin nap és bár engem cseppet sem érdekel, de nagyon imádom a szívecskéket, a piros és a rózsaszín árnyalatokat és mindent, ami ehhez kapcsolódik. Mikor megakadt a szemem ezen a cuki Rival de Loop fedőlakkon, már rögtön tudtam, hogy ő is az én készletemet fogja bővíteni. :)


Nagyon szeretem a glitteres fedőlakkokat, (még ha nem is használom ki őket :D) az ilyenekkel pedig, mint ez a darab, rögtön le lehet venni a lábamról, annyira cuki. A lakk különlegessége, hogy az átlátszó alapban milliónyi fehér glitter úszkál három méretben, emellett találhatunk még apró pici rózsaszín glittereket és egy pár aranyban pompázó is gazdagítja a lakkot, meg természetesen, amiért megvettem, pink és fehér szív alakú glitterek is vannak a lakkban. *-* Nem halászgatós, így már egy rétegben megfelelő mennyiségű csillámmal tudjuk fedni a körmöt, a szív alakúakból is sok van benne, őket nehezebb a körmökre applikálni. Fedőlakk mindenképpen ajánlatos rá, hisz a szívecskés glitterek kicsit masszívabbak és kiállnak a köröm felületéből. 
Nude és pink alapon használtam őket, de szerintem bármelyik színen jól mutatnak, kivéve a fehéren. :D Ott minden elveszik. :D











Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

2 megjegyzés:

  1. Pinken nagyon jó!! Sajnos én sem használom ki a glitteres lakkjaimat és nehéz őket megmenteni, ha már beszáradtak, hamarabb, mint egy sima lakk.

    VálaszTörlés