NOTD | tengerpart

Ha már nyár, akkor nyárias manikűrök. A legutóbbi Born Pretty Store-os tesztcsomagomba kértem egy pár olyan körömdíszt, matricát is, amikkel csodaszép nyárias körmöket lehet csinálni. Most kettő kombinálásával alkottam manikűrt. :)



Mikor megláttam a matricaívet és a 3D-s tengeri csillagos díszt, rögtön tudtam, hogy ebből egy tengerpartos manikűr lesz. Alapnak zöldes-kékes színeket használtam, a tengerpartot pedig nude homoklakkal festettem meg. A hullámokat fehér akril festékkel szimbolizáltam. Ezután jöttek rá a matricák és végül a csillagocskák.
Inkább vizes matrica párti vagyok, de ez az ív annyira megtetszett, hogy nem szerettem volna lemaradni róla. Elég sok minta található rajta, kagylók, csillagok, korallok, sellők és csikóhalak is. Meglepően jól ragadnak a körömhöz. Sajnos egy réteg fedőlakk után kicsit felhullámosodik a szélük, viszont  a második réteg fedővel ezt a hibát nagyon szépen lehet kompenzálni. INNEN tudjátok megrendelni, arany és ezüst színekben (amit én inkább fehérnek mondanék) is kapható.
A kis csillagocskákat szintén kétféle színben lehet kapni, bár én ezüstöt kértem, aranyat kaptam, (ajándék lónak ne nézd a fogát) neki is nagyon örültem. Akit zavarnak az ilyen 3D-s kiálló díszek, azoknak nem igazán ajánlom. Egész szépen ráülnek a köröm felületére, így nem akadnak bele semmibe se, bár az ívesebb körmöknél lehet lenne kiálló részük. Egy csomagban 5db kis csillagocska található, őket INNEN tudjátok megrendelni. :)








Rendelésnél használjátok a kódomat, hogy 10% kedvezményben részesüljetek! :)


  (A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolja a véleményemet.)

Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

5 megjegyzés:

  1. Hű, ez szuper lett, nagyon jól néz ki! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép, a sellő nekem olyan, mintha a habokból kelt volna ki és azok formálják meg. :)

    VálaszTörlés
  3. Szép lett, igazán összetett mani!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett ez amárványos alap! :) És a minták is. :)

    VálaszTörlés