Lakktesz | Lovely Top Jewels - Nr.3

Ma egy olyan lakkot hoztam nektek, amely már régóta kint van a Lovely polcain. Nagyon szemeztem már vele, de nem akartam érte 600 Ft-ot kiadni, mivel tudtam, hogy úgy is le fogják akciózni. Már egy ideje 300 Ft-ért lehet őket kapni, bár már nincs mindenhol, de Miskolcon még láttam belőle pár darabot. :)


A Top Jewels limitált kollekcióban 4 csodás fedőlakk kapott helyet. Nekem mindegyik nagyon tetszett, de mindegyikhez volt már hasonlóm, ez viszont különösen megdobogtatta a szívemet. Az Nr. 3-as kétféle színű,  világosabb, rózsaszínesebb és sötétebb, pirosasabb szilánkocskákat rejt magában. Szerencsére nagyon sokat raktak bele a készítők, így nem volt gond a felvitelével. A körmeimen egy rétegben láthatjátok fehér alapon. Száradási ideje közepes, fedőlakk viszont mindenképpen ajánlott rá, hiszen pár szilánknak a szélei kiállnak és zavaró lehet, hogy beleakad mindenbe. Összességében én imádom, van már egy hasonló OPI lakkom, csak abban arany és bronz szilánkok vannak és őt is nagyon szeretem. :)








Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

6 megjegyzés:

  1. A boltban én is rápillantottam, de az üvegben nem nézett ki ennyire jól, mint felkenve...:)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is nagyon jól néz ki felkenve. :))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép! Sajnos én nem láttam sehol leárazva.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó párosítás, szép ez a lakk. :)

    VálaszTörlés
  5. Ez jól néz ki a körmeiden, vagány ezzel a fehérrel! :))

    VálaszTörlés