NOTD | holo csipkés

Ma egy olyan manikűrt hoztam nektek, amibe (mint mostanában nagyon sok mindenbe), rögtön beleszerettem és nem titok, hogy egyszer ha férjhez megyek, ezt a díszítést szeretném a körmeimre, ha nem is pont így, de a mintában biztos vagyok. :)


Alapnak egy gyönyörű púderrózsaszín lakkot választottam, amire holo lakkal nyomdáztam. Bár nem vagyok oda a holo csodákért, valamiért mostanában még is megfertőztek, lehet több árnyalatot is be kéne szereznem.. Hmm.. A minta a MoYou Bridal 07-es lemezén található, mikor megláttam rögtön beleszerettem, így biztosan fogtok még vele találkozni, ugyanis mindenféle kombinációban ki szeretném majd próbálni. :$









Nektek hogy tetszik?

Share this:

CONVERSATION

16 megjegyzés:

  1. Gyönyörű lett! :)
    Épp tegnap gondolkodtam egy hasonló manikűrön, de végül más mellett döntöttem. Ezt látva az én körmömre is kell ilyen mani, nagyon tetszik! :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép, és ez a minta tényleg klassz lenne egy esküvőre is. :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű! Díjat kaptál tőlem:
    http://judymuhely.blogspot.hu/2014/09/dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép! Most rendeltem meg ezt a lemezt, alig várom már, hogy megérkezzen! :))

    VálaszTörlés
  5. Én kimondottan nem vagyok holo lakkos, de így, nyomdázva el tudnám viselni *-* Csodásan néz ki! Milyen lakk, ha szabad kérdeznem? :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is beleszerettem így, egyébként én sem nagyon vagyok oda értük. a Moyra ezüst holo lakkjával nyomdáztam. :)

      Törlés