TESZT | Born Pretty nyomdalemezek Christmas L002, L004, L005

A Born Pretty webáruháztól is kaptam még karácsony előtt egy csomagocskát és bár a képek  még november végén, decemberben készültek, nem igazán volt időm megszerkeszteni őket. Jobb későn, mint soha, ma három nyomdalemezt szeretnék bemutatni nektek a márka kínálatából.


A márka karácsony előtt egy öt XL-es lemezből álló szériával jött ki, amiből hármat kértem tesztelésre, a másik kettő annyira nem fogott meg. Bár már elmúlt a karácsony én mégis bátorkodom megosztani veletek a lemezeket, hiszen a karácsonyi mintákon kívül nagyon cuki téli hópelyhes, pingvines, jegesmacis minták is találhatóak rajtuk. A minőségük a szokásos, a nagyobb mintákon kívül kisebbek is találhatóak rajtuk, így mindenki megtalálja a körömméretének megfelelőt. Tetszenek az összetett minták is, amiket rétegezve kell mintázni, mostanában teljesen rá vagyok kattanva az ilyen lemezekre.
A lemezek neveire kattintva eljuthattok  webáruházhoz, ahonnan meg is tudjátok rendelni őket, ha megtetszett nektek valamelyik.


























Rendelésnél használjátok a kódomat, hogy kedvezményben részesüljetek.
(A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolja a véleményemet.)

Share this:

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése