Manikűrvadász 40. forduló

Megkésve bár, de törve nem, jelentkezem a Manikűrvadász következő fordulójával. Szép kerek számhoz érkeztünk, mégpedig a 40.-hez, ami pont a karácsonyi időszakra esett, így adott volt, hogy főként ünnepi témájú manikűröket vadásszunk egymástól. A forduló háziasszonya Elza volt, aki Timit sorsolta a páromnak.


A sorsolás után rögtön át is néztem Timi Insta profilját, és le is mentettem egy-két képet. Sajnos a hetem kicsit sűrűbb volt, mint gondoltam, így csak a mai nap folyamán jutottam el ahhoz, hogy el is készítsem a levadászott mani(kat). Mivel nem tudtam dönteni, így két alkotását is újraalkottam. Az első vadász alanyomba rögtön beleszerettem, de a kék kockás pléd minta (ITT) annyira nem karácsonyi témájú, ezért választottam egy másikat is mellé, ami egy sötétlila alapon lévő fehér és arany hópelyhes párosítás (ITT).

Timi verziója:

Az én verzióm:


Timi verziója:

Az én verzióm:



Share this:

CONVERSATION

1 megjegyzés: