TESZT | KADS nyomdalemezek

Egy aránylag új márkát szeretnék most bemutatni nektek, ami nem más mint a KADS. A márka kínai egyébként de több raktáruk található Európában is, ezzel is gyorsítva a szállítási időt. Aliexpressen, azon is belül IDE kattintva találjátok a webshopjukat. A márkánál megtalálható minden, ami a körmözéssel, körömdíszítéssel kapcsolatos, engem a nyomdalemezei fogtak meg. Gyorsan meg is rendeltem belőlük párat, még ha jól emlékszem március környékén és bár többször is próbáltam már őket, csak most jutottam el addig, hogy írjak is róluk.


A lemezek egy egyszerű papírtokban érkeznek, méretük kb egy Born Pretty XL-es nyomdalemez fele. A teljes körmös minták mérete kb 2,6x1,8cm, ebből adódóan inkább kisebb, rövidebb körmökön mutatnak jól, kellően mélyek, nekem mindenféle nyomdafejjel és nyomdalakkal sikerült felvennem őket.
A lemezek neveire kattintva eljuthattok a linkhez, ahonnan megtudjátok őket rendelni.


Trópusi leveles, virágos, tollas mintás nyomdalemez. Az én körmeimre sajnos rövidek voltak a minták, de egy kis csalással sikerült a körmömre applikálni őket.









A márkánál első sorban a réteges minták fogtak meg, teljese oda vagyok azokért a nyomdalemezekért, amiken a különböző kis mintákból lehet felépíteni egy nagyot. Mikor én rendeltem még nem volt nagy a választék, ezért egy pillagósra és egy virágosra esett a választásom, de azóta már többféle elérhető náluk, a levelesek nagyon tetszenek most.
Az elején kicsit belezavarodtam a mintákba, nem túl egyértelműek, de ha kitapasztalja őket az ember, akkor onnan már könnyebb összerakni őket.


A pillangós lemezzel Instagramon már többször is láthattatok manikat. Az elején nem volt nekem túl egyértelmű, de végül rájöttem a technikájára. Én a második oszlopban lévő teli pillangókat mindig először nyomom a körmeimre, majd utána vagy csak az első, vagy csak a harmadik, vagy pedig a negyedik és ötödik oszlopban  lévő apró mintákat nyomom a körmeimre. Az összeset egyszerre használva inkább egy túlzsúfolt mintát kapunk, ahol a lényeg nem látszódik jól.










A virágos minta is kicsit összezavart az elején, de kellő odafigyeléssel és gyakorlással őt is könnyű használni.









Nektek melyik tetszik a  legjobban? :)

Share this:

CONVERSATION

1 megjegyzés: