TESZT | Born Pretty Valentin napi nyomdalemez szett

Nem győzöm hangsúlyozni, hogy a Born Pretty mostanában mennyire jó nyomdalemez kollekciókat jelentet meg, ezek közül az egyik legnagyobb kedvencem, amibe rögtön beleszerettem a Valentin napi volt. Kivételesen nagyon sokat vártam most a csomagra, még talán február elején kértem és kb március közepén kaptam meg, de igazából nem is csodálkozom rajta, mert szerintem eléggé kapósra sikeredett ez a kollekció, ami 5db nyomdalemezt tartalmaz.


A lemezek papírtokban érkeztek, aminek nagyon minimálra sikeredtek a már megszokott mintások után, de nekem ez így nagyon tetszik. Letisztult és elegáns, ezzel is utalva arra, hogy a márka az utóbbi időkben elég sok változtatáson esett át. A lemezeket egyébként külön is meg lehet venni, de én nem tudtam kedvencet választani, ezét is kértem az összeset. A lemezek minősége a szokásos, könnyen használható. A minták nagy része a Valentin naphoz kapcsolódik, de szerintem elég jól kihasználhatóak úgy a mindennapokban is, na meg úgy is kezdődik már az esküvő szezon. Minden lemezzel két-két manit készítettem, a kedvencem egyébként a 002-es, nagyon megszerettem most ezt a réteges nyomdázási technikát, na meg a 004-esről a kutyás minta. :D
Szettben INNEN tudjátok megrendelni, külön-külön pedig linkelem majd a lemezek számaihoz. :)



































 
(A termékeket tesztelésre kaptam, de ez ne befolyásolja a véleményemet.)

Nektek melyik tetszik a legjobban? :)

Share this:

CONVERSATION

1 megjegyzés:

  1. Mennyire jók ezek is, tényleg nem csak Valentin napra lehet használni. (-: A manikűrök is nagyon jól sikerültek, nekem a 005-össel készült a kedvenc!

    VálaszTörlés