Körömápolás CND termékkekkel

Annak ellenére, hogy ez egy körmös blog, még talán sosem volt szó a körömápolásról, illetve az én rutinomról. Bevallom őszintén, hogy sokáig nem is nagyon foglalkoztam a saját körmeimmel és kezemmel, mindig kaptak valamilyen formát, épp amilyenre sikerült és ennyi. Viszont mióta megszereztem a körmös bizonyítványomat, egyre jobban odafigyelek rájuk. Ma egy pár CND terméket szeretnék nektek bemutatni, a CND Nail Lounge jóvoltából, amiket ti is beépíthettek a rutinotokba.



Régóta nem vágom, csak is reszelem már a körmeimet, hiszen sokkal precízebben lehet így kialakítani a formát. A kanga egy 240/240-es finomságú reszelő, amit műkörömre és természetes körömre egyaránt lehet használni. Nagyon szeretem, az egyik legjobb reszelőm és megmondom őszintén nem is használom máson, csakis magamon. :D


A körmök előkészítése fontos szerepet játszik az aktuális lakkozásunk tartósságában, ennek segítségére szolgálnak a következő lemosók és lakkok.

Offly Fast Moisturizing Remover: Kíméletesen eltávolíthatjuk vele az előző lakkozásunk, de akár az oldható géllakkokhoz is használható. Ápoló olajokat tartalmaz, nem szárítja a bőrt és a körmöt. Nagyon finom, kellemes illata van, aloe verát véltem benne felfedezni.

ScrubFresh: A lakkozás felvitele előtt érdemes áttörölnünk a körmeinket Cleanserrel, hiszen vízelvonó és zsírtalanító hatásának köszönhetően jó tapadást biztosít, ezáltal meghosszabbíthatja a lakkozásunk élettartamát. Vízelvonó hatásának köszönhetően acetont tartalmaz, ezért az illata is kicsit szúrósabb, viszont hamar elillan a körmeink felületéről.

Creative Play alap-, és fedőlakk: Az alaplakk egyenletes felületet biztosít, valamint megakadályozza a körmeik elszíneződését. Kicsit fehéres színe van, de felvitelkor ez egyáltalán nem látszik. A fedőlakk pedig magas fényt ad a lakkozásunknak, gyorsan szárad és tényleg nagyon szép lesz a végeredmény.


 A bőrünk ápolása is fontos, hiszen attól, hogy a lakkozásunk és a körmeink gyönyörűek, egy csúnya, száraz körömágybőr elég sokat tud rontani az összképen. Sajnos nekem eléggé érzékeny a bőröm, mikor elkezdtem dolgozni, nem szerettem a kesztyűt sem, így a sok portól és fertőtlenítőtől sokszor hámlott a bőr a tenyeremről és az ujjaimról, valamint viszketett és húzódott is. Hát nem volt szép látvány, mit ne mondjak... Azóta nagyon odafigyelek mindenre, hozzászoktam már a kesztyűhöz is. Az alábbi két terméket tényleg nagyon nagyon ajánlom, csodaszerek.

SolarOil: Az egyik bejegyzésemben már írtam pár szót róla, azóta sem változott a véleményem. Az egyik legjobb olaj, amit eddig használtam, E-vitamint és jojoba olajat tartalmaz így ápolva a bőrt. Nagyon kellemes mandula illata van, könnyen beszívódik.

Scentsations kézkrémek: Több illatban is kaphatóak, én eddig az uborkásat, a kókuszos-mangósat próbáltam, valamint a mandarin és citromfüveset, ami a kedvencem mind közül. Nagyon jól hidratál, táplál és ápol, azonnal nyugtatja a száraz bőrt. Könnyű krém, így szépen szét lehet oszlatni a bőrön, gyorsan beszívódik és nagyon kellemes illata van, amit sokáig lehet érezni. A kedvenc kézkrémemmé nőtte ki magát és ezt a kis csomagolás könnyen elfér a táskámba, így mindenhová magammal viszem. Nyáron nem vagyok egy nagy krémes, de őt szívesen használtam. :)


És végül a natúr körmeim, amikkel még biztosan fogtok találkozni egy poszt keretein belül. :)

(A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolja a véleményemet)

Nektek melyik a kedvenc körömápolótok? :)

Share this:

CONVERSATION

2 megjegyzés:

  1. Gyönyörű körmeid vannak, nekem letörne, de meg sem bírnám növeszteni ekkorára, zavarna. Én csak olajozni szoktam különböző stiftekkel meg krémezek, azt egyre gyakrabban, ahogy hűl az idő.

    VálaszTörlés